x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

Asystentka

Poszukujemy dziewczynę na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Lublin + wyjazdy, delegacje
Wynagrodzenie do uzgodnienia w czasie rozmowy kwalifikacyjnej
Obowiązkowy status studenta.

Praca nieregularna. Tylko według wcześniejszego harmonogramu i potrzeb.
Idealna praca dorywcza.

Wymagania:
– znajomość polskiego B2,
– dyspozycyjność, gotowość do 2-3 dniowych wyjazdów na konferencje, eventy, targi, negocjacje,
– dobra prezencja,
– dobra dykcja.

Poszukujemy dziewczynę na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Lublin + wyjazdy, delegacje
Wynagrodzenie do uzgodnienia w czasie rozmowy kwalifikacyjnej
Obowiązkowy status studenta.

Praca nieregularna. Tylko według wcześniejszego harmonogramu i potrzeb.
Idealna praca dorywcza.

Wymagania:
– znajomość polskiego B2,
– dyspozycyjność, gotowość do 2-3 dniowych wyjazdów na konferencje, eventy, targi, negocjacje,
– dobra prezencja,
– dobra dykcja.

Jeśli :
– potrafisz budować relacje z Klientami
– jesteś osobą zaangażowaną, samodzielną i systematyczną
– kochasz i wielbisz telefon
– naprawdę chcesz pracować
– szukasz pracy dodatkowej która będzie do Ciebie dopasowana
– jesteś osobą wygadaną

to oferujemy :

– podstawa + system prowizyjny
– elastyczne godziny pracy wystarczy kilka godzin
– pracę dla lidera rynku nieruchomości i finansów, stabilnej i szybko rosnącej firmy
– możliwość awansu
– świadczenia pozapłacowe: telefon, laptop

– mile widziane studentki

Zapraszam do przesłania CV bądź kontaktu telefonicznego

Ursus S.A. to innowacyjna i nowatorska firma z sektora motoryzacyjnego. Jest największym polskim producentem ciągników i maszyn rolniczych, a także liderem segmentu elektromobilności. Marka Ursus ze swoją 125-letnią tradycją stała się synonimem mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa, zarówno w kraju, jak i na świecie. Produkty Ursusa odpowiadają na oczekiwania i potrzeby wszystkich pokoleń rolników – łączą w sobie tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. Równolegle Spółka z sukcesem rozwija segment transportu miejskiego oferując ok. 10 modeli autobusów i trolejbusów miejskich,
w tym także autobusy elektryczne i hybrydowe. Największym przełomem w działalności firmy okazał się projekt elektrycznego samochodu dostawczego ELVI, który zaprezentowano podczas targów przemysłowych w Hanowerze. Pojazd przechodzi obecnie proces homologacji.

Aktualnie Ursus S.A. poszukuje na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Lublin
Region: lubelskie

Opis stanowiska:
• Prowadzenie spraw organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie biura.
• Dbałość o wysoką jakość obsługi partnerów biznesowych i klientów firmy.
• Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań.
• Przygotowywanie i organizowanie zagranicznych i krajowych delegacji służbowych dla biura zarządu.
• Prowadzenie rozmów i korespondencji.
• Zarządzanie informacją wewnętrzną/ zewnętrzną.
• Udzielanie wsparcia administracyjno-organizacyjnego biura.
• Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz baz danych.
Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku.
• Biegła znajomość języka angielskiego.
• Preferowane wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów.
• Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office).
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.
• Samodzielność i zaangażowanie, dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

Oferujemy:
• Komfortowe warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
• Pracę dla jednego z liderów rynkowych.
• Atrakcyjne zarobki uzależnione od posiadanych umiejętności.
• Pracę w dynamicznym, zgranym zespole.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy: pawel.wojno@ursus.com

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”

W Firmie Commercial mamy swoją ideę. W centrum naszej uwagi stawiamy na potrzeby Klienta i profesjonalne podejście do każdego zadania indywidualnie, ponieważ dla nas przede wszystkim liczy się człowiek. Zarząd spółki już od przeszło 20 lat całą swoją koncentrację kieruje na uważne słuchanie potrzeb swoich klientów, a następnie znajdowanie najbardziej optymalnych rozwiązań w celu ich zaspakajania.

W osiągnięciach naszej firmy bardzo ważną rolę spełniają profesjonaliści. Zatrudniamy wyjątkowych ludzi którzy kochają swoją pracę, a nade wszystko osiągają swoje indywidualne sukcesy. W celu prawidłowej selekcji kandydatów zgodnej ze standardami Spółki Commercial wyznaczamy poniżej niezbędne wymagania w celu dokonania prawidłowego wyboru. To właśnie dziś stwarzamy szansę dla kolejnej osoby która dołączy do naszego kreatywnego i pełnego pasji zespołu. Osoba składająca do nas aplikację powinna spełniać następujące wymagania:

Wymagania podstawowe

1. Doskonała obsługa pakietu MS Office
2. Wiedza z zakresu rachunkowości
3. Biegła znajomość języka angielskiego
4. Bardzo dobra organizacja pracy
5. Umiejętność słuchania
6. Radzenie sobie w stresującej sytuacji
7. Komunikatywność
8. Dyspozycyjność czasowa
9. Solidność w wykonywaniu obowiązków

Wymagania ważne

1. Profesjonalizm
2. Zdolność szybkiego uczenia się
3. Odpowiedzialność
4. Podzielność uwagi
5. Sprawna obsługa urządzeń biurowych
6. Bardzo dobra energia
7. Logiczne myślenie
8. Analityczne podejście do problemów

Wymagania pożądane

1. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
2. Nastawienie na sukces
3. Automotywacja
4. Wiedza z zakresu finansów
5. Wiedza z zakresu obrotu nieruchomościami

Zakres obowiązków:

• Organizacja i nadzór prac biura
• Współpraca z biurem księgowym oraz kancelarią prawną
• Administrowanie kalendarzem
• Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programów Office
• Przygotowanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
• Korespondencja pocztowa
• Nadzór nad umowami
• Wystawianie faktur
• Redagowanie ogłoszeń o pracę dla nowych pracowników
• Redagowanie pism i wiadomości służbowych
• Samodzielne prowadzenie zleconych projektów
• Kontakt telefoniczny w wybranymi klientami
• Dbanie o zaopatrzenie biura i pozytywny wizerunek firmy

Gdzie proponujemy pracę:

• Biuro Zarządu w Lublinie

Jeżeli interesuje Cię pełna wyzwań praca w dynamicznej firmie to prosimy o przesłanie aplikacji pod adres mailowy: kariera@cgrupa.pl
Dział Rekrutacji i Doradztwa Personalnego 20-009 Lublin, ul. Kapucyńska 6

Firma Commercial Group informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie danymi osobowymi potrzebnymi w procesie rekrutacji są: Imiona i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, obywatelstwo, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, wykształcenie uzupełniające, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dodatkowe uprawnienia, umiejętności , zainteresowania.  Jednocześnie informujemy, że wszystkie dodatkowo dostarczone informacje przechowujemy jedynie w celu zwrócenia ich nadawcy, a nieodebrane przez nadawców zostaną przez nas zniszczone nie później niż w ciągu 6 miesięcy od ostatniego dnia półrocza, w którym otrzymano aplikację.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 16.12.2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych, prawie dostępu do treści moich danych i ich poprawiania oraz prawie do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

ASYSTENT/KA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO
Praca Stała
Miejsce pracy: Lublin, Świdnik, Łęczna
Nr Ref.: Asystent/ka Dyrektora Lublin

Zadania:

wsparcie w codziennych obowiązkach administracyjno-biurowych,
organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych,
prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Zarządzającego,
zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, w tym komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w imieniu Dyrektora Zarządzającego,
uczestnictwo w spotkaniach i prowadzonych projektach, w razie konieczności samodzielne reprezentowanie firmy w rozmowach i koordynowaniu działań,
przygotowywanie materiałów merytorycznych, analiz, raportów na spotkania, prowadzenie prezentacji,
bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Firmy w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji,
asystowanie i wspomaganie Dyrektora Zarządzającego w prowadzonych przez Niego projektach oraz wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego,
zarządzanie zaopatrzeniem biura,

Wymagania:

wykształcenie wyższe,
doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim min. 2 lata – warunek konieczny,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
prawo jazdy kat. B.,
biegłość w obsłudze pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Power Point) i Internetu,
wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętności efektywnego zarządzania czasem – warunek konieczny,
umiejętność pracy pod presją czasu i zadań,
wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
samodzielność i kreatywność,
komunikatywność,
dyspozycyjność,

Oferujemy:

pracę w znanej firmie, o ugruntowanej pozycji i rozpoznawalnej marce,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w niebanalnej branży,
atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia,
atrakcyjny pakiet socjalny i dodatki do wynagrodzenia: premie, bony,
przyjazną atmosferę pracy,
ukierunkowanie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
pracę w kompetentnym i energicznym zespole,
nowoczesne narzędzia pracy,

Miejsce pracy: Lublin

Kontakt:

Lublin 20-002; ul. Krakowskie Przedmieście 21
tel. 81 476 20 16
lublin@manpower.pl

Tytuł oferty pracy: Asystent/asystentka ds. administracji personalnej z językiem niderlandzkm – wielkopolskie, Piła

Nazwa kanału z ofertami pracy: Oferty pracy – Pracuj.pl – oferta pracy Lubelskie, praca na Lubelszczyźnie

Łącze do oferty pracy: http://www.pracuj.pl/praca/asystent-asystentka-ds-administracji-personalnej-z-jezykiem-niderlandzkm-pila,oferta,2593144

Opis kanału oferty pracy: Najnowsze oferty pracy z Pracuj.pl

Tytuł oferty pracy: Asystentka Dyrektora/ Biura (oferta pracy Lubelskie, praca na Lubelszczyźnie)

Nazwa kanału z ofertami pracy: Praca oferty pracy w Lublinie, praca Lublin | Oferty Pracy oferty pracy w Lublinie, praca Lublin | infoPraca

Łącze do oferty pracy: http://www.infopraca.pl/praca/asystentka-dyrektora-biura/oferty pracy w Lublinie, praca Lublin/7446822

Opis kanału oferty pracy: praca, oferty pracy – Szukaj pracy w Polska – infoPraca

Tytuł oferty pracy: Osobista Asystentka

Nazwa kanału z ofertami pracy: Cała Polska – Oferty pracy w Praca.Gratka.pl

Łącze do oferty pracy: http://praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/tresc/osobista_asystentka-1649417.html?utm_source=praca.gratka.pl&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Opis kanału oferty pracy: Praca w Gratka.pl

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT