x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

Kierownik

P.U. JAREX Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma budowlana. Realizujemy projekty w różnych sektorach budownictwa m.in. obiektów budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego oraz obiektów infrastrukturalnych. Oferujemy możliwości udziału w realizacji prestiżowych kontraktów. Naszym atutem są wiedza i umiejętności, dbałość o bezpieczeństwo i rozwój pracowników.

Opis stanowiska

Bezpośredni nadzór nad realizacją robót elektrycznych i teletechnicznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i normy jakości przy współpracy z kierownikiem kontraktu
Nadzór nad procedurami BHP w powierzonym zakresie (poprzez współpracę ze służbami BHP)
Analiza i optymalizacja projektów wykonawczych w uzgodnieniu z zamawiającym,
Zbieranie ofert, ich analiza i negocjacje z podwykonawcami
Rozliczanie robót elektrycznych z zamawiającym i podwykonawcami.
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji robót.

Wymagania

Wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym
Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych przy realizacjach dużych inwestycji
Posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Umiejętność kosztorysowania robót branżowych
Mile widziane aktualne uprawnienia SEP „E” i „D”,
Umiejętność obsługi programów: AutoCAD oraz MS Office w szczególności programu Excel,
Znajomość oprogramowania kosztorysowego Norma, Zuzia,
Prawo jazdy kat. „B”
Gotowość do pracy w delegacji na terenie Polski – miejsca budów prowadzonych przez Spółkę

Oferujemy

Umowa o pracę (po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony)
Stabilne warunki zatrudnienia,
Ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
Możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w różnorodnych formach szkoleń, dofinansowanie nauki
Forma kontaktu

Zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres krewucka@pujarex.plz dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Więcej ofert pracy na www.pujarex.pl

Wirtualna Polska Media S.A. – partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna.

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
• Koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu
• Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z placówkami medycznymi
• Tworzenie i korekta profili lekarzy i placówek
• Sporządzanie analiz i raportów

Wymagania stawiane kandydatom:
• Nastawienie na realizację celi
• Doskonała znajomość zasad języka polskiego i tzw. lekkie pióro
• Umiejętności analityczne
• Chęć rozwoju, poszerzania swoich kompetencji, podejmowania nowych wyzwań
• Samodzielność i doskonała organizacja pracy
• Inicjatywa i proaktywna postawa biznesowa
• Umiejętność budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji
• Wyższe wykształcenie
Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość zagadnień SEO
Oferujemy:
• Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej
• Dużą samodzielność działania
• Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
• Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej
• Atrakcyjny pakiet benefitów

Osoby zainteresowany prosimy aby przesyłały swoje CV przez poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0b9183fdf71d429eaab68648e9130e6f

KIEROWNIK FUNDUSZU POŻYCZKOWEGO
Typ oferty: Pełen etat | Lokalizacja: Lublin
W związku z dynamicznym rozwojem Funduszu Pożyczkowego Fundacji „OIC Poland”, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika Funduszu.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Funduszu należeć będzie:
– całościowa koordynacja Funduszu,
– kontakty z instytucją wdrażającą,
– sporządzanie sprawozdań z działalności Funduszu, w tym wniosków o płatność,
– nadzór nad pracą doradców,
– weryfikacja wniosków pożyczkowych,
– promocja Funduszu,
– rozliczanie pomocy de minimis

Wymagania:
– wykształcenie wyższe, preferowane (ekonomia, zarządzanie, finanse, prawo),
– znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim arkusza kalkulacyjnego Excel
– doświadczenie przy udzielaniu pomocy de minimis
– znajomość praktycznych zasad realizacji projektów w ramach RPO WL i innych programów,
– doświadczenie w branży usług finansowych,
– wiedza na temat usług finansowych i sektora MŚP,
– znajomość specyfiki lokalnej przedsiębiorczości,
– samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
– prawo jazdy kategoria B oraz własny samochód

Oferujemy:
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– stabilne zatrudnienie,
– możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się instytucji.

Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: jacek.korzeniak@oic.lublin.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych)

Dodatkowe informacje:

Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania
Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland”
ul. Gospodarcza 26
20-213 Lublin
Tel. 081 710 46 35;

e-mail: jacek.korzeniak@oic.lublin.pl
Aplikuj

Firma z branży finansowej poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownika Regionu.

Jeżeli łatwo nawiązujesz kontakty, lubisz wyzwania i jesteś przedsiębiorczy, a Twój kapitał to:

– znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
– doświadczenie w sektorze usług finansowych lub telekomunikacyjnych
– rozwinięte umiejętności interpersonalne,
– zdolności organizacyjne, samodzielność oraz systematyczność,
– zorientowanie na wyniki,
– pozytywne nastawienie
– prawa jazdy kat. B oraz doświadczenia w prowadzeniu samochodu,

W zamian oferujemy:
– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– część stałą i część prowizyjną wynagrodzenia
– niezbędne narzędzia pracy

Dołącz do naszego zespołu!

Wyślij aplikację na piotr.sprawka.fb@gmail.com

Miejsce pracy: LUBLIN

Opis stanowiska:
– Nadzór nad realizacją projektu.
– Dobór wykonawców.
– Zarządzanie zespołem projektu.
– Kontakty z Instytucją Pośredniczącą.
– Monitoring projektu.
– Nadzór nad opracowywaniem wniosków o płatność.
– Zarządzanie budżetem.
– Wnioskowanie o zmiany w projekcie.

Wymagania:
– Wykształcenie wyższe.
– Doświadczenie w realizacji projektów w ramach PO KL lub perspektywy finansowej 2014-2020.
– Doświadczenie w pracy na stanowisku analogicznym lub podobnym do proponowanego.
– Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:
– Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
– Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole.
– Możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej Firmie.

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV oraz listu motywacyjnego) na adres praca(@)csi.info.pl (należy usunąć nawiasy). W temacie wiadomości prosimy wpisać: Manager/Managerka projektu – Lublin.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak z siedzibą w Radawczyku Drugim 21, 21-030 Motycz, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 – o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Pragniemy poinformować, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 81 534 60 98.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej należącej do międzynarodowej Grupy, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Kontroler Finansowy

Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
• Nadzór i realizowanie polityki finansowej firmy w powiązaniu z polityką Grupy Kapitałowej
• Dbałość o płynność finansową firmy
• Nadzór nad procesami kadrowymi
• Przygotowywanie wymaganych raportów (np. raporty operacyjne, finansowe), sprawozdań i analiz finansowych
• Przygotowywanie rocznych i okresowych budżetów, prognoz oraz planów finansowych
• Prezentacja analiz, raportów, sprawozdań przed Zarządem i Grupą
• Współpraca z różnymi działami firmy

Bądź na TAK jeśli:
• Posiadasz doświadczenie w obszarze finansów w firmie produkcyjnej, mile widziany dział controllingu
• Znasz bardzo dobrze język angielski (poziom C1)
• Posiadasz doświadczenie w pracy w systemie klasy ERP (np. NAVISION, ENOVA, Symfonia)
• Jesteś osobą analityczną, która radzi sobie z problemami

To co możemy Ci zaoferować:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna)
• Możliwość rozwoju zawodowego – samodzielne stanowisko

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim z zaznaczeniem numeru referencyjnego (KF/LUB/2016) w tytule wiadomości na adres: ling.pwa@adecco.com

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Jesteśmy nowym przedstawicielstwem w Lublinie firmy DUON. Partnerem jednej z największych firm na rynku energetycznym, posiadającym rozwijającą sieć sprzedażową na terenie całej Lubelszczyzny. Dysponujemy wyjątkową ofertą na rynku, obejmującą nie tylko energię elektryczną dla firm, ale także obniżkę cen gazu dla firm i energii elektrycznej w domu.

Szukamy ambitnych sprzedawców. Jeśli chcesz zarabiać konkretne pieniądze, to może to być praca właśnie dla Ciebie!

Obowiązki:
– Aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów.
– Spotkania z klientami umówionymi przez Call Center.
– Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów na sprzedaż energii i gazu.
– Dbanie o relacje z klientami.

Wymagamy:
– Wysokiego poziomu kultury osobistej.
– Zaangażowania i odpowiedzialności.
– Komunikatywności i umiejętności perswazyjnych.
– Prawa jazdy.

Doświadczenie w sprzedaży B2B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
– Wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie prowizyjne.
– Wsparcie telemarketingowe w pozyskiwaniu klientów.
– Pracę w oparciu o umowę-zlecenie lub umowę współpracy dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
– Elastyczny czas pracy.
– Współdziałanie w rozwijającym się zespole i stabilność zatrudnienia.
– Zaplecze biurowe.
– Wsparcie szkoleniowe i merytoryczne.
– Telefon służbowy oraz inne narzędzia potrzebne w pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV w formie mailowej wraz z dopisaniem następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

na adres rekrutacyjny: duon.lublin@gmail.com

Jesteśmy nowym przedstawicielstwem w Lublinie firmy DUON. Partnerem jednej z największych firm na rynku energetycznym, posiadającym rozwijającą sieć sprzedażową na terenie całej Lubelszczyzny. Dysponujemy wyjątkową ofertą na rynku, obejmującą nie tylko energię elektryczną dla firm, ale także obniżkę cen gazu dla firm i energii elektrycznej w domu.

Szukamy ambitnych sprzedawców. Jeśli chcesz zarabiać konkretne pieniądze, to może to być praca właśnie dla Ciebie!

Obowiązki:
– Aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów.
– Spotkania z klientami umówionymi przez Call Center.
– Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów na sprzedaż energii i gazu.
– Dbanie o relacje z klientami.

Wymagamy:
– Wysokiego poziomu kultury osobistej.
– Zaangażowania i odpowiedzialności.
– Komunikatywności i umiejętności perswazyjnych.
– Prawa jazdy.

Doświadczenie w sprzedaży B2B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
– Wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie prowizyjne.
– Wsparcie telemarketingowe w pozyskiwaniu klientów.
– Pracę w oparciu o umowę-zlecenie lub umowę współpracy dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
– Elastyczny czas pracy.
– Współdziałanie w rozwijającym się zespole i stabilność zatrudnienia.
– Zaplecze biurowe.
– Wsparcie szkoleniowe i merytoryczne.
– Telefon służbowy oraz inne narzędzia potrzebne w pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV w formie mailowej wraz z dopisaniem następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

na adres rekrutacyjny: duon.lublin@gmail.com

Jesteśmy nowym przedstawicielstwem w Lublinie firmy DUON. Partnerem jednej z największych firm na rynku energetycznym, posiadającym rozwijającą sieć sprzedażową na terenie całej Lubelszczyzny. Dysponujemy wyjątkową ofertą na rynku, obejmującą nie tylko energię elektryczną dla firm, ale także obniżkę cen gazu dla firm i energii elektrycznej w domu.

Szukamy ambitnych sprzedawców. Jeśli chcesz zarabiać konkretne pieniądze, to może to być praca właśnie dla Ciebie!

Obowiązki:
– Aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych klientów.
– Spotkania z klientami umówionymi przez Call Center.
– Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów na sprzedaż energii i gazu.
– Dbanie o relacje z klientami.

Wymagamy:
– Wysokiego poziomu kultury osobistej.
– Zaangażowania i odpowiedzialności.
– Komunikatywności i umiejętności perswazyjnych.
– Prawa jazdy.

Doświadczenie w sprzedaży B2B będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
– Wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie prowizyjne.
– Wsparcie telemarketingowe w pozyskiwaniu klientów.
– Pracę w oparciu o umowę-zlecenie lub umowę współpracy dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
– Elastyczny czas pracy.
– Współdziałanie w rozwijającym się zespole i stabilność zatrudnienia.
– Zaplecze biurowe.
– Wsparcie szkoleniowe i merytoryczne.
– Telefon służbowy oraz inne narzędzia potrzebne w pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV w formie mailowej wraz z dopisaniem następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

na adres rekrutacyjny: duon.lublin@gmail.com

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT