x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

nieruchomosci

Biuro Nieruchomości zatrudni osobę do telefonicznego umawiania spotkań.

Nasze biuro działa na rynku w Lublinie i całej Polsce. Zajmujemy się pośrednictwem kupna, sprzedaży i najmu nieruchomości oraz usługami komplementarnymi. Do zespołu należą ludzie młodzi i energiczni.

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie kontakt z firmami i umawianie spotkań dla pośredników.

Oferujemy:
*
pracę w miłej atmosferze, w biurze w ścisłym Centrum Lublina
*
spokojną pracę nie mającą związku ze sprzedażą
*
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach między 9 a 17
*
elastyczne godziny pracy (wymagana dyspozycyjność min. 1/2 etatu)
*
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia
*
możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy
*
stałe wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od osiąganych wyników
*
niezbędne narzędzia i sprzęt do pracy
*
pracę od zaraz

Wymagamy:
*
wykształcenia min. średniego
*
motywacji do pracy
*
pozytywnego nastawienia i miłej aparycji
*
wysokiej kultury osobistej
*
zaangażowania w wykonywaną pracę
*
dyspozycyjności odpowiadającej min. 1/2 etatu
*
mile widziane (ale nie wymagane) doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy w Call Center

W celu aplikowania prosimy o przesłanie CV (w formacie PDF) drogą mailową na bodalska@bawhp.pl

Informujemy, że Twoje dane osobowe zawarte w nadesłanym CV będą przetwarzane wyłącznie w zakresie bieżącego procesu rekrutacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Powodzenia!

Biuro Nieruchomości zatrudni osobę do telefonicznego umawiania spotkań.

Nasze biuro działa na rynku w Lublinie i całej Polsce. Zajmujemy się pośrednictwem kupna, sprzedaży i najmu nieruchomości oraz usługami komplementarnymi. Do zespołu należą ludzie młodzi i energiczni.

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie kontakt z firmami i umawianie spotkań dla pośredników.

Oferujemy:
*
pracę w miłej atmosferze, w biurze w ścisłym Centrum Lublina
*
spokojną pracę nie mającą związku ze sprzedażą
*
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach między 9 a 17
*
elastyczne godziny pracy (wymagana dyspozycyjność min. 1/2 etatu)
*
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia
*
możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy
*
stałe wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od osiąganych wyników
*
niezbędne narzędzia i sprzęt do pracy
*
pracę od zaraz

Wymagamy:
*
wykształcenia min. średniego
*
motywacji do pracy
*
pozytywnego nastawienia i miłej aparycji
*
wysokiej kultury osobistej
*
zaangażowania w wykonywaną pracę
*
dyspozycyjności odpowiadającej min. 1/2 etatu
*
mile widziane (ale nie wymagane) doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy w Call Center

W celu aplikowania prosimy o przesłanie CV (w formacie PDF) drogą mailową.

Informujemy, że Twoje dane osobowe zawarte w nadesłanym CV będą przetwarzane wyłącznie w zakresie bieżącego procesu rekrutacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

Powodzenia!

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Jeśli jesteś otwarty na nowe wyzwania, chcesz zarabiać duże pieniądze oraz rozwijać się w pracy dającej ogromne możliwości i satysfakcję, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!

Jeśli uważasz, że wynagrodzenie powinno zależeć od Twojego zaangażowania, a nie od ilości przepracowanych godzin, to na pewno spodoba Ci się nasz system wynagrodzeń.

W Biurze Nieruchomości KWADRAT będziesz:

– pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać z nimi trwałe relacje,
– przygotowywać profesjonalne oferty(opisy, zdjęcia, plany nieruchomości),
– prezentować nieruchomości klientom popytowym,
– współpracować z lokalnymi firmami i biurami nieruchomości,
– zarabiać pieniądze adekwatne do Twojego zaangażowania.

Od Ciebie oczekujemy:

– chęci do nauki i zaangażowania,
– umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientem,
– zdolności handlowych i umiejętności ich wykorzystania,
– sprawnej obsługi komputera,
– prawa jazdy kat.B,
– sprawnego zarządzania czasem własnym i zdolności organizacyjnych,
– mile widziana znajomość języków obcych,
– mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.

Oferujemy:

– udział w szkoleniach branżowych i sprzedażowych,
– niezbędne narzędzia (telefon, laptop, aparat fotograficzny, Ricoh Theta- kamera do wirtualnych spacerów, dalmierz, specjalistyczne oprogramowanie i wyszukiwarki nieruchomości),
– korzystne wynagrodzenie uzależnione od wyników(jedne z najwyższych prowizji na lubelskim rynku nieruchomości),
– pracę w młodym, ambitnym zespole,
– wsparcie zespołu na każdym etapie pracy,
– elastyczny czas pracy
– umowę zlecenie lub umowę o współpracy(dla prowadzących własną działalność gospodarczą).

Aplikacje proszę kierować poprzez mail mstepniak@bnkwadrat.pl

W CV proszę o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci maila, nr telefonu, imienia i nazwiska, numeru PESEL, numeru dowodu osobistego lub innego dokumentu, adresu zamieszkania przez Administratora- Marcin Stępniak KWADRAT z siedzibą w Lublinie przy ul. Kościelnej 7 lok. 3 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w treści ogłoszenia. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i wycofania.
Podanie danych jest dobrowolne.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Jeśli jesteś otwarty na nowe wyzwania, chcesz zarabiać duże pieniądze oraz rozwijać się w pracy dającej ogromne możliwości i satysfakcję, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!

Jeśli uważasz, że wynagrodzenie powinno zależeć od Twojego zaangażowania, a nie od ilości przepracowanych godzin, to na pewno spodoba Ci się nasz system wynagrodzeń.

W Biurze Nieruchomości KWADRAT będziesz:

– pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać z nimi trwałe relacje,
– przygotowywać profesjonalne oferty(opisy, zdjęcia, plany nieruchomości),
– prezentować nieruchomości klientom popytowym,
– współpracować z lokalnymi firmami i biurami nieruchomości,
– zarabiać pieniądze adekwatne do Twojego zaangażowania.

Od Ciebie oczekujemy:

– chęci do nauki i zaangażowania,
– umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientem,
– zdolności handlowych i umiejętności ich wykorzystania,
– sprawnej obsługi komputera,
– prawa jazdy kat.B,
– sprawnego zarządzania czasem własnym i zdolności organizacyjnych,
– mile widziana znajomość języków obcych,
– mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.

Oferujemy:

– udział w szkoleniach branżowych i sprzedażowych,
– niezbędne narzędzia (telefon, laptop, aparat fotograficzny, Ricoh Theta- kamera do wirtualnych spacerów, dalmierz, specjalistyczne oprogramowanie i wyszukiwarki nieruchomości),
– korzystne wynagrodzenie uzależnione od wyników(jedne z najwyższych prowizji na lubelskim rynku nieruchomości),
– pracę w młodym, ambitnym zespole,
– wsparcie zespołu na każdym etapie pracy,
– elastyczny czas pracy
– umowę zlecenie lub umowę o współpracy(dla prowadzących własną działalność gospodarczą).

Aplikacje proszę kierować poprzez mail mstepniak@bnkwadrat.pl

W CV proszę o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci maila, nr telefonu, imienia i nazwiska, numeru PESEL, numeru dowodu osobistego lub innego dokumentu, adresu zamieszkania przez Administratora- Marcin Stępniak KWADRAT z siedzibą w Lublinie przy ul. Kościelnej 7 lok. 3 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w treści ogłoszenia. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i wycofania.
Podanie danych jest dobrowolne.

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

W Firmie Commercial mamy swoją ideę. W centrum naszej uwagi stawiamy na potrzeby Klienta i profesjonalne podejście do każdego zadania indywidualnie, ponieważ dla nas przede wszystkim liczy się człowiek. Zarząd spółki już od przeszło 20 lat całą swoją koncentrację kieruje na uważne słuchanie potrzeb swoich klientów, a następnie znajdowanie najbardziej optymalnych rozwiązań w celu ich zaspakajania.

W osiągnięciach naszej firmy bardzo ważną rolę spełniają profesjonaliści. Zatrudniamy wyjątkowych ludzi którzy kochają swoją pracę, a nade wszystko osiągają swoje indywidualne sukcesy. W celu prawidłowej selekcji kandydatów zgodnej ze standardami Spółki Commercial wyznaczamy poniżej niezbędne wymagania w celu dokonania prawidłowego wyboru. To właśnie dziś stwarzamy szansę dla kolejnej osoby która dołączy do naszego kreatywnego i pełnego pasji zespołu. Osoba składająca do nas aplikację powinna spełniać następujące wymagania:

Wymagania podstawowe

1. Doskonała obsługa pakietu MS Office
2. Wiedza z zakresu rachunkowości
3. Biegła znajomość języka angielskiego
4. Bardzo dobra organizacja pracy
5. Umiejętność słuchania
6. Radzenie sobie w stresującej sytuacji
7. Komunikatywność
8. Dyspozycyjność czasowa
9. Solidność w wykonywaniu obowiązków

Wymagania ważne

1. Profesjonalizm
2. Zdolność szybkiego uczenia się
3. Odpowiedzialność
4. Podzielność uwagi
5. Sprawna obsługa urządzeń biurowych
6. Bardzo dobra energia
7. Logiczne myślenie
8. Analityczne podejście do problemów

Wymagania pożądane

1. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
2. Nastawienie na sukces
3. Automotywacja
4. Wiedza z zakresu finansów
5. Wiedza z zakresu obrotu nieruchomościami

Zakres obowiązków:

• Organizacja i nadzór prac biura
• Współpraca z biurem księgowym oraz kancelarią prawną
• Administrowanie kalendarzem
• Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programów Office
• Przygotowanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem
• Korespondencja pocztowa
• Nadzór nad umowami
• Wystawianie faktur
• Redagowanie ogłoszeń o pracę dla nowych pracowników
• Redagowanie pism i wiadomości służbowych
• Samodzielne prowadzenie zleconych projektów
• Kontakt telefoniczny w wybranymi klientami
• Dbanie o zaopatrzenie biura i pozytywny wizerunek firmy

Gdzie proponujemy pracę:

• Biuro Zarządu w Lublinie

Jeżeli interesuje Cię pełna wyzwań praca w dynamicznej firmie to prosimy o przesłanie aplikacji pod adres mailowy: kariera@cgrupa.pl
Dział Rekrutacji i Doradztwa Personalnego 20-009 Lublin, ul. Kapucyńska 6

Firma Commercial Group informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie danymi osobowymi potrzebnymi w procesie rekrutacji są: Imiona i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, obywatelstwo, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, wykształcenie uzupełniające, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dodatkowe uprawnienia, umiejętności , zainteresowania.  Jednocześnie informujemy, że wszystkie dodatkowo dostarczone informacje przechowujemy jedynie w celu zwrócenia ich nadawcy, a nieodebrane przez nadawców zostaną przez nas zniszczone nie później niż w ciągu 6 miesięcy od ostatniego dnia półrocza, w którym otrzymano aplikację.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 16.12.2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych, prawie dostępu do treści moich danych i ich poprawiania oraz prawie do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.

Big City Broker Sp. z o.o. S.K.
Biuro Nieruchomości w Lublinie poszukuje Kandydata na stanowisko Doradca ds. Nieruchomości.

Do zadań kandydata będzie należało:
– pozyskiwanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości
– przygotowanie, organizacja oraz obsługa transakcji
– zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta

Oferujemy:
– wysokie zarobki (podstawa oraz atrakcyjny system prowizyjny)
– elastyczny czas pracy (praca w systemie zadaniowym ukierunkowana na realizację celów)
– możliwość stałego rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia
– niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, aparat cyfrowy.

Jeżeli:
– umiesz planować swój czas pracy
– łatwo nawiązujesz kontakty a praca z ludźmi sprawia ci przyjemność
– interesuje Cię tematyka nieruchomości, chętnie zdobywasz nową wiedzę i dążysz do ciągłego rozwoju oraz chcesz osiągnąć sukces w prestiżowym i opłacalnym zawodzie
to właśnie Ciebie szukamy:)

Wyślij nam swoje CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny w którym w kilku zdaniach opisujesz swoją osobę na adres:
biuro@bigcitybroker.pl

Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń:
531-221-884

marzec 2024
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT