x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

Sprzedaż

JUNIOR SALES SUPPORT SPECIALIST
LUBLIN or REMOTELY
Part time or full time

Requirements:
– Bachelor’s or master’s degree (desired, but only optional)
– Decent level of German language skills (B.1 upwards)
– Knowledge of social media
– Willing to develop in sales area
– Very strong organizational skills and attention to details
– Excellent communication and relationship building
– Available for part time job (but fulltime possible as well)
– Location: preferably in our office in Lublin, but remote work is also possible
 
Duties:
– Sales support in the backoffice
– Research on markets, companies, industries, etc.
– Supporting sales activities for new customers (mailings, etc.)
– Coordinate, plan and schedule sales meetings and demonstrations with potential customers
– Everyday cooperation with the manager

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Jeśli jesteś otwarty na nowe wyzwania, chcesz zarabiać duże pieniądze oraz rozwijać się w pracy dającej ogromne możliwości i satysfakcję, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!

Jeśli uważasz, że wynagrodzenie powinno zależeć od Twojego zaangażowania, a nie od ilości przepracowanych godzin, to na pewno spodoba Ci się nasz system wynagrodzeń.

W Biurze Nieruchomości KWADRAT będziesz:

– pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać z nimi trwałe relacje,
– przygotowywać profesjonalne oferty(opisy, zdjęcia, plany nieruchomości),
– prezentować nieruchomości klientom popytowym,
– współpracować z lokalnymi firmami i biurami nieruchomości,
– zarabiać pieniądze adekwatne do Twojego zaangażowania.

Od Ciebie oczekujemy:

– chęci do nauki i zaangażowania,
– umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientem,
– zdolności handlowych i umiejętności ich wykorzystania,
– sprawnej obsługi komputera,
– prawa jazdy kat.B,
– sprawnego zarządzania czasem własnym i zdolności organizacyjnych,
– mile widziana znajomość języków obcych,
– mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.

Oferujemy:

– udział w szkoleniach branżowych i sprzedażowych,
– niezbędne narzędzia (telefon, laptop, aparat fotograficzny, Ricoh Theta- kamera do wirtualnych spacerów, dalmierz, specjalistyczne oprogramowanie i wyszukiwarki nieruchomości),
– korzystne wynagrodzenie uzależnione od wyników(jedne z najwyższych prowizji na lubelskim rynku nieruchomości),
– pracę w młodym, ambitnym zespole,
– wsparcie zespołu na każdym etapie pracy,
– elastyczny czas pracy
– umowę zlecenie lub umowę o współpracy(dla prowadzących własną działalność gospodarczą).

Aplikacje proszę kierować poprzez mail mstepniak@bnkwadrat.pl

W CV proszę o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci maila, nr telefonu, imienia i nazwiska, numeru PESEL, numeru dowodu osobistego lub innego dokumentu, adresu zamieszkania przez Administratora- Marcin Stępniak KWADRAT z siedzibą w Lublinie przy ul. Kościelnej 7 lok. 3 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w treści ogłoszenia. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i wycofania.
Podanie danych jest dobrowolne.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

Jeśli jesteś otwarty na nowe wyzwania, chcesz zarabiać duże pieniądze oraz rozwijać się w pracy dającej ogromne możliwości i satysfakcję, ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!

Jeśli uważasz, że wynagrodzenie powinno zależeć od Twojego zaangażowania, a nie od ilości przepracowanych godzin, to na pewno spodoba Ci się nasz system wynagrodzeń.

W Biurze Nieruchomości KWADRAT będziesz:

– pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać z nimi trwałe relacje,
– przygotowywać profesjonalne oferty(opisy, zdjęcia, plany nieruchomości),
– prezentować nieruchomości klientom popytowym,
– współpracować z lokalnymi firmami i biurami nieruchomości,
– zarabiać pieniądze adekwatne do Twojego zaangażowania.

Od Ciebie oczekujemy:

– chęci do nauki i zaangażowania,
– umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientem,
– zdolności handlowych i umiejętności ich wykorzystania,
– sprawnej obsługi komputera,
– prawa jazdy kat.B,
– sprawnego zarządzania czasem własnym i zdolności organizacyjnych,
– mile widziana znajomość języków obcych,
– mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.

Oferujemy:

– udział w szkoleniach branżowych i sprzedażowych,
– niezbędne narzędzia (telefon, laptop, aparat fotograficzny, Ricoh Theta- kamera do wirtualnych spacerów, dalmierz, specjalistyczne oprogramowanie i wyszukiwarki nieruchomości),
– korzystne wynagrodzenie uzależnione od wyników(jedne z najwyższych prowizji na lubelskim rynku nieruchomości),
– pracę w młodym, ambitnym zespole,
– wsparcie zespołu na każdym etapie pracy,
– elastyczny czas pracy
– umowę zlecenie lub umowę o współpracy(dla prowadzących własną działalność gospodarczą).

Aplikacje proszę kierować poprzez mail mstepniak@bnkwadrat.pl

W CV proszę o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci maila, nr telefonu, imienia i nazwiska, numeru PESEL, numeru dowodu osobistego lub innego dokumentu, adresu zamieszkania przez Administratora- Marcin Stępniak KWADRAT z siedzibą w Lublinie przy ul. Kościelnej 7 lok. 3 w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w treści ogłoszenia. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i wycofania.
Podanie danych jest dobrowolne.

Firma z branży medycznej poszukuje specjalisty ds. sprzedaży
wymagania:
– praktyczna umiejetność obslugi komputera i poruszania się w Internecie
– wykształcenie min, średnie
– umiejętność pracy z platformami Allegro, Ebay, Facebook itp.
– wskazana znajomość j. angielskiego
– znajomość j. rosyjskiego lub ukrainskiego będzie dodatkowym atutem
– chęci do pracy

CV wraz z listem motywacyjnym, proszę o wysłanie na email: jobinlublin@wp.pl

Ps. odpowiadamy jedynie na wybrane oferty

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
– Promocję produktów kosmetycznych,
– budowanie własnego zespołu,
– szkolenie osób z własnego zespołu z zakresu: prowadzenia konta, pozyskiwania klientów, znajomości kosmetyków,
Mile widziane:
– Zaangażowanie – od niego uzależnione jest Twoje wynagrodzenie,
– umiejętności kierowania zespołem,
– komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
– oferta jest skierowana do osób powyżej 18 roku życia,
Oferujemy:
– Przyjazną atmosferę,
– możliwość dalszego rozwoju,
– bogaty pakiet szkoleń,
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– udział w programach, w których można zdobywać bonusy w formie pieniężnej,

osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem proszę o kontakt poprzez wiadomość e-mail na adres klaudyna.avon@o2.pl

Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów ze stałymi
Rozwijanie sieci sprzedaży i budowanie relacji z siecią Partnerów zewnętrznych
Doszkalanie się w zakresie oferowanych produktów
Prowadzenie korespondencji handlowej

Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka: niemiecki, francuski wymagana)
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
Łatwość komunikacji
Wysoka motywacja do działania, wykazywanie inicjatywy, dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:
Prowizja od sprzedaży
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Interesujące wyzwania zawodowe;
Kontakt: frunutex@gmail.com, 734858799

Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów ze stałymi
Rozwijanie sieci sprzedaży i budowanie relacji z siecią Partnerów zewnętrznych
Doszkalanie się w zakresie oferowanych produktów
Prowadzenie korespondencji handlowej

Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka: niemiecki, francuski wymagana)
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
Łatwość komunikacji
Wysoka motywacja do działania, wykazywanie inicjatywy, dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:
Prowizja od sprzedaży
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Interesujące wyzwania zawodowe;
Kontakt: frunutex@gmail.com, 734858799

Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów ze stałymi
Rozwijanie sieci sprzedaży i budowanie relacji z siecią Partnerów zewnętrznych
Doszkalanie się w zakresie oferowanych produktów
Prowadzenie korespondencji handlowej

Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka: niemiecki, francuski wymagana)
Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
Umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
Łatwość komunikacji
Wysoka motywacja do działania, wykazywanie inicjatywy, dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:
Prowizja od sprzedaży
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Interesujące wyzwania zawodowe;

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT