Poszukujemy:
Specjalistę ds. wdrożeń systemów USOS (Uniwersytecki System Obsługi studiów)
Miejsce pracy: Praca Home Office + wyjazdy do klientów związane z wdrożeniem produktów
Zakres obowiązków:
• Analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań systemów USOS
• Instalacja, konfiguracja i wdrażanie (szkolenie) systemów USOS w siedzibie klienta
• Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem sprawności wdrożonych systemów, konfiguracja i optymalizacja dokumentów w środowiskach Klientów
• Tworzenie dokumentacji powykonawczych związanych ze zrealizowanymi projektami
• Wsparcie techniczne i telefoniczne Klientów
• Wsparcie Klientów po wdrożeniu
W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:
• Umowa o pracę lub B2B
• PRACA ZDALNA wraz z wyjazdami w celu wdrożenia produktu u klienta
• Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 4000 – 8000 zł brutto
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
• Pracodawcę bez korporacyjnych nawyków
• Stałą kadrę z pracownikami pracującymi po 20 lat
• Coroczne imprezy integracyjne
• Multisport oraz Ubezpieczenie grupowe z możliwością ubezpieczenia członków rodziny
• Opieka medyczna z PZU (umowy z różnymi placówkami m. in. Medyk lub prywatne gabinety)
• Urodziny = dzień wolny
• Urodzenie dziecka = wyprawka + bony
• Dofinansowanie do j. angielskiego z native speakerem
• Dofinansowanie do okularów
• Wczasy pod gruszą
• Premie świąteczne
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość systemów z rodziny Microsoft lub Linux
• Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu Office
• Prawo jazdy kat. B oraz gotowości do wyjazdów służbowych
Mile widziane:
• Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania do zarządzania uczelniami (USOS, Uczelnia.XP)
• Znajomości aktów prawnych z zakresu szkolnictwa wyższego oraz zagadnień administracyjno – prawnych
• Umiejętności tworzenia dokumentacji i pisania procedur obsługi i instalacji systemów informatycznych
Prześlij nam swoje CV na adres: konsultant-ds-wdrozen.femq.qiya@tbapply.pl
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Liczenie towaru w markecie za pomocą skanera elektronicznego – nie wymagamy doświadczenia, ponieważ zapewniamy szkolenie!
Szukamy osób z Lublina i okolic!
Oferujemy inwentaryzacje miejscowe i wyjazdowe (bezpłatny transport !).
Wszystkie dostępne terminy znajdziesz po zalogowaniu się na stronie: invent.ag
Gwarantujemy:
– stawka godzinowa 18 zł/h brutto,
– umowa zlecenie,
– szkolenie z obsługi skanera elektronicznego przed rozpoczęciem pracy,
– wynagrodzenie wypłacane co piątek,
– transport w przypadku inwentaryzacji wyjazdowych.
Oczekujemy:
– pełnoletności,
– dyspozycyjności.
Zapisy oraz wszystkie formalności załatwisz bez wychodzenia z domu:
– zarejestruj się online na stronie: http://invent.ag/praca
W razie pytań napisz do nas na Live Chat lub zamów połączenie Call page ( szczegóły na stronie).
Praca polega na wypełnianiu płatnych ankiet. Zapłata za ankietę jest zależna od czasu jej trwania, ankiety trwają od kilku minut do 30min. Nie musisz wysyłać CV na maila. po prostu kliknij poniższy link, zaloguj się i zacznij zarabiać 🙂
https://www.clixsense.com/?13626927
Praca polega na wypełnianiu płatnych ankiet. Zapłata za ankietę jest zależna od czasu jej trwania, ankiety trwają od kilku minut do 30min. Nie musisz wysyłać CV na maila. po prostu kliknij poniższy link, zaloguj się i zacznij zarabiać 🙂
https://www.clixsense.com/?13626927
Poszukujemy osoby do pracy przy produkcji – Praca na umowę o pracę z bardzo atrakcyjnym pakietem socjalnym – aktualna oferta dotyczy produkcji w Szczecinie – Pracownicy mają zapewniony darmowe zamieszkanie w godnych warunkach. Praca stała (nie żaden obóz pracy) i renomowanej firmie. – CV wymagane na maile: epamgroupltd@gmail.com; pytania pod tel. 737 998 227 – aktualnie jeszcze tylko 30 miejsc wolnych!!! – Posiadamy także oferty w całej Polsce (w większości dużych miast)
📸📸📸Witam 🙂 Czy ma ktoś ochotę na sesję fotograficzną ? ZAPRASZAM CHĘTNYCH (możecie to być wy sami, wasze pociechy,najróżniejsze zwierzaki,cuda wianki i co tylko wam chodzi po głowie NA SESJE ZDJĘCIOWE W PLENERZE ! ( studio również w chodzi w grę ) ale jak na razie chcę korzystać z pięknej pogody 😀 więc głównie plener 🙂 ROBIĘ TAKŻE : BAKSTAGE,REPORTAŻE Z IMPREZ TYPU URODZINY, WIECZORY PANIEŃSKIE ,DNI OTWARTE,TARGI,FESTYNY – jeżeli potrzebujecie fotografa jestem otwarta na różne propozycje 😉 zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail allart.photoatelier@gmail.com
Obecnie dla Naszego stałego Klienta z branży motoryzacyjnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
MAGAZYNIER
Miejsce pracy: Jabłonna – Majątek k. Lublina
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• przyjmowanie towaru,
• załadunek i rozładunek towarów,
• prowadzenie prawidłowej dokumentacji magazynowej,
• na podstawie złożonych zamówień terminowe kompletowanie i przygotowanie do wysyłki produktów będących w ofercie handlowej,
• dbałość i kontrola stanów magazynowych .
CZEGO OCZEKUJEMY?
• wykształcenie min. średnie,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność,
• mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych.
CO OFERUJEMY?
• pracę w dni robocze (poniedziałek-piątek) w maksymalnym przedziale godzin 7:00-17:00,
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
• pracę w pełnym wymiarze godzin,
• stawka 15zł brutto/h + premie,
• szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres marek.burek@workservice.pl z dopiskiem „Magazyn”.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Audytor Standardów Merchandisingowych woj.lubelskie
Lublin i okolice
ZADANIA:
-Przeprowadzanie kontroli dotyczących dystrybucji oraz poziomu sprzedaży produktów naszego Klienta w punktach sprzedaży na podlegającym obszarze,
-Dokonywanie wizyt kontrolnych w wyznaczonych wcześniej punktach,
-Codzienne raportowanie wyników audytu poprzez system mobilny.
WYMAGANIA:
-Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora, merchandisera, tajemniczego klienta lub przedstawiciela handlowego,
-Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
-Duża samodzielność w działaniu,
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz bardzo wysoka kultura osobista,
-Mile widziani studenci (zarówno dzienni jak i zaoczni) oraz absolwenci studiów lub szkoły średniej.
-Prawo jazdy kat.B – warunek konieczny
OFERUJEMY:
-Ciekawą, pełną wyzwań i możliwości pracę w obszarze audytu i kontroli,
-Pracę od zaraz w oparciu o umowę cywilnoprawną,
-Możliwość nawiązania długoterminowej współpracy,
-Niezbędne narzędzia pracy
Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się telefonicznie.
ZAPRASZAM wszystkie osoby zainteresowane pracą w Anglii. BLU GLOBAL – agencja zapewniająca pomoc w znalezieniu pracy, mieszkania i akomodacji w UK. Wystarczy wysłać cv na adres: kwe@blu-global.com – skontaktuję się z każdym kandydatem. Aktualne oferty w poniższym linku. Zapraszam, szczegółowe informacje u mnie 🙂
https://www.facebook.com/Blu-Global-PL-204305690120447/
Poszukuję NAUCZYCIELA JĘZYKA ANGIELSKIEGO do szkoły państwowej w wymiarze 12 godzin, bardzo proszę o udostępnianie informacji, dziękuję serdecznie.
Dla zainteresowanych podaję adres email: malgorzatawidelska@yahoo.co.uk