ITC Spółka Akcyjna (www.itculture.eu) zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko Help Desk.
Zadania:
-wsparcie telefonicznie i zdalnie użytkowników,
-instalacja, konfiguracja i utrzymywanie bezawaryjnego działania serwerów i sieci komputerowej oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
-opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
-kontrola i przestrzeganie procedur.
Wymagania:
-wykształcenie o profilu informatycznym (ew. w trakcie nauki),
-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem,
-bardzo dobra znajomość systemów MS Windows (obsługa i administracja) oraz pakietu aplikacji Microsoft,
-znajomość sieci komputerowych,
-umiejętność naprawy komputerów, okablowaniu, diagnozowaniu uszkodzeń,
-komunikatywność,
-umiejętność ustalania priorytetów i zdolności analityczne,
-reprezentatywność,
-wysoka kultura osobista,
-chęć rozwoju.
Oferujemy:
-atrakcyjne wynagrodzenie,
-niezbędne narzędzia pracy,
-możliwość rozwoju zawodowego,
-dostęp do innowacyjnej technologii oraz wsparcie doświadczonej kadry specjalistów,
-przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
-prace przy innowacyjnych projektach,
-pakiet socjalny [MultiSport, LuxMed, nauka języka angielskiego].
CV prosimy nadsyłać na adres hr@itculture.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie i umieszczenie w bazie danych ITC . moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesów i projektów rekrutacyjnych, realizowanych przez ITC S.A. obecnie oraz w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie potwierdzam, że poinformowano mnie o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych osobowych, do ich uzupełniania, uaktualniania oraz żądania usunięcia w każdym terminie.”