W ramach Grupy OEX Voice Contact Center jest jednym z największych contact center w Polsce. Specjalizujemy się w projektach BPO w obszarze obsługi klienta. Pracujemy dla znanych i prestiżowych marek.
Obecnie, dla jednego z naszych klientów, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Lublin
Biegle posługujesz się językiem niemieckim? Komunikujesz się również w języku angielskim? Łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz ludzi? A przede wszystkim szukasz stabilnego zatrudnienia, aby nie martwić się o jutro?
Mamy dla Ciebie idealną ofertę!
Dołącz do naszego zespołu!
Oczekujemy od Ciebie:
• bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (C1 / C2 / native speaker)
• komunikatywnego angielskiego (B2 +)
• szybkiego pisania na klawiaturze
• biegłej obsługi komputera
• znajomości platformy Android i / lub iOS
Będziesz odpowiedzialny za:
• wsparcie i pomoc klientom niemieckojęzycznym
• wsparcie klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
• doradztwo w wyborze odpowiedniej oferty w oparciu o potrzeby klienta
• rozwiązywanie zadań: konfiguracja, rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty itp.
Dostaniesz od nas:
• umowę o pracę na pełny etat
• konkurencyjne wynagrodzenie i bonusy
• atrakcyjną ofertę ubezpieczeń medycznych i karnetów Multisport
• liczne konkursy, programy, systemy motywacyjne
• pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych firm
• możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
• przyjazne, wielojęzyczne środowisko pracy
• pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w centralnej części miasta