x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

Niemiecki

JUNIOR SALES SUPPORT SPECIALIST
LUBLIN or REMOTELY
Part time or full time

Requirements:
– Bachelor’s or master’s degree (desired, but only optional)
– Decent level of German language skills (B.1 upwards)
– Knowledge of social media
– Willing to develop in sales area
– Very strong organizational skills and attention to details
– Excellent communication and relationship building
– Available for part time job (but fulltime possible as well)
– Location: preferably in our office in Lublin, but remote work is also possible
 
Duties:
– Sales support in the backoffice
– Research on markets, companies, industries, etc.
– Supporting sales activities for new customers (mailings, etc.)
– Coordinate, plan and schedule sales meetings and demonstrations with potential customers
– Everyday cooperation with the manager

Zapraszamy do naszego zespołu!:)
na stanowisko JUNIOR SALES SUPPORT SPECIALIST

ze znajomością niemieckiego (poziom B1 lub wyżej)
LUBLIN lub ZDALNIE
Part time or full time

Aplikacje prosimy przesyłać na adres kariera@trimetis.com

Requirements:
– Bachelor’s or master’s degree (desired, but only optional)
– Decent level of German language skills (B.1 upwards)
– Knowledge of social media
– Willing to develop in sales area
– Very strong organizational skills and attention to details
– Excellent communication and relationship building
– Available for part time job (but fulltime possible as well)
– Location: preferably in our office in Lublin, but remote work is also possible
 
Duties:
– Sales support in the backoffice
– Research on markets, companies, industries, etc.
– Supporting sales activities for new customers (mailings, etc.)
– Coordinate, plan and schedule sales meetings and demonstrations with potential customers
– Everyday cooperation with the manager

Zapraszamy do naszego zespołu!:)
na stanowisko JUNIOR SALES SUPPORT SPECIALIST

ze znajomością niemieckiego (poziom B1 lub wyżej)
LUBLIN lub ZDALNIE
Part time or full time

Aplikacje prosimy przesyłać na adres kariera@trimetis.com

Requirements:
– Bachelor’s or master’s degree (desired, but only optional)
– Decent level of German language skills (B.1 upwards)
– Knowledge of social media
– Willing to develop in sales area
– Very strong organizational skills and attention to details
– Excellent communication and relationship building
– Available for part time job (but fulltime possible as well)
– Location: preferably in our office in Lublin, but remote work is also possible
 
Duties:
– Sales support in the backoffice
– Research on markets, companies, industries, etc.
– Supporting sales activities for new customers (mailings, etc.)
– Coordinate, plan and schedule sales meetings and demonstrations with potential customers
– Everyday cooperation with the manager

W ramach Grupy OEX Voice Contact Center jest jednym z największych contact center w Polsce. Specjalizujemy się w projektach BPO w obszarze obsługi klienta. Pracujemy dla znanych i prestiżowych marek.
Obecnie, dla jednego z naszych klientów, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Lublin

Biegle posługujesz się językiem niemieckim? Komunikujesz się również w języku angielskim? Łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz ludzi? A przede wszystkim szukasz stabilnego zatrudnienia, aby nie martwić się o jutro?
Mamy dla Ciebie idealną ofertę!
Dołącz do naszego zespołu!

Oczekujemy od Ciebie:
• bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (C1 / C2 / native speaker)
• komunikatywnego angielskiego (B2 +)
• szybkiego pisania na klawiaturze
• biegłej obsługi komputera
• znajomości platformy Android i / lub iOS

Będziesz odpowiedzialny za:
• wsparcie i pomoc klientom niemieckojęzycznym
• wsparcie klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
• doradztwo w wyborze odpowiedniej oferty w oparciu o potrzeby klienta
• rozwiązywanie zadań: konfiguracja, rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty itp.

Dostaniesz od nas:
• umowę o pracę na pełny etat
• konkurencyjne wynagrodzenie i bonusy
• atrakcyjną ofertę ubezpieczeń medycznych i karnetów Multisport
• liczne konkursy, programy, systemy motywacyjne
• pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych firm
• możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
• przyjazne, wielojęzyczne środowisko pracy
• pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w centralnej części miasta

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla jednego z naszych Klientów – międzynarodowej firmy specjalizującej się w zarządzaniu relacjami z klientem – w związku z rozwojem struktur, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Numer ref. SOZ/01/2018/LUB

Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

Zakres obowiązków:
– Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
– Obsługa tylko połączeń przychodzących;
– Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
– Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
– Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

Wymagania:
– Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
– Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
– Wykształcenie min. średnie;
– Bardzo dobra znajomość MS Office;
– Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
– Gotowość do pracy w Lublinie.

Nasz Klient oferuje:
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
– Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia);
– Pracę na pełen etat w systemie zmianowym – możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
– Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
– Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
– Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
– Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
– Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
– Szkolenia językowe.
Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie swojego CV na adres: beata.okon@adecco.com

Jeżeli jesteś zainteresowany przyszłymi procesami rekrutacyjnymi bez konieczności ponownej aplikacji na stanowisko zamieść w swoim CV następującą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez podmioty Grupy Adecco (t.j. Adecco Poland Sp. z o.o., Adecco Staffing Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o. Modis Polska Sp. z o.o.) w celach przyszłych rekrutacji”

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie pl. Europejski 2. Dane będą przetwarzane w celu przedstawienia satysfakcjonującej oferty współpracy, w tym będą udostępniane potencjalnym pracodawcom (klientom Adecco) oraz będą przetwarzane w celach kontaktowych. Ponieważ podmioty z Grupy Adecco posiadają zróżnicowaną ofertę stanowisk, podane dane osobowe będą udostępniane do spółek z Grupy Adecco tj. Adecco Consulting sp. z o.o.; Adecco Staffing sp. z o.o.; Modis Polska sp. z o.o. – wszystkie z siedzibami w Warszawie pl. Europejski 2 – wyłącznie w celach rekrutacji na wybrane stanowisko. Powyższe dotyczy również innych danych przekazanych do Adecco Poland sp. z o.o. drogą elektroniczną, listowną, bądź osobiście podczas umówionych spotkań. Inne operacje na podanych danych osobowych mogą być wykonywane tylko w przypadku wyrażenia odrębnej zgody – dotyczy to w szczególności zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez podmioty z Grupy Adecco wymienione powyżej oraz Adecco Group AG, z siedzibą Sägereistrasse 10, 8152 Glattbrugg, Szwajcaria. Informujemy o prawie do żądania w każdym czasie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania. A także o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych przysługującym w każdym czasie. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych w Adecco prosimy o kontakt pod adresem email: privacy.poland(małpa)adecco.com.

Twoje mocne strony to miła prezencja i otwartość, a aktualnie poszukujesz nowego wyzwania zawodowego?
Agencja Pracy Concept Plus, posiadając swoje siedziby w Niemczech, Polsce i Holandii, jest bardzo szybko rozwijającą się firmą doradztwa personalnego. Do naszych usług należą: pośrednictwo pracy, rekrutacja pracowników oraz leasing pracowniczy.
Obecnie do biura w Lublinie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Pracownik biurowo-administracyjny (k/m)
Miejsce pracy: Lublin
Jako pracownik administracyjno-biurowy jesteś łącznikiem między kandydatami a naszą firmą. Jesteś odpowiedzialny m.in. za poszukiwanie kandydatów najlepiej odpowiadających oczekiwaniom naszego klienta.
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami
• Tworzenie bazy danych kandydatów poszukujących pracy
• Koordynowanie wyjazdów i zjazdów pracowników
• Analiza i dokumentacja rynku pracy
• Redagowanie oraz koordynowanie kampanii reklamowych zgodnie z zapotrzebowaniem
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
• Wykształcenie co najmniej średnie
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej na poziomie B2) (wymóg konieczny)
• Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
• Biegle posługujesz się programami komputerowymi MS Office i sprzętem biurowym
• Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny i odporny na stres
• Jesteś samodzielny i dobrze organizujesz sobie czas pracy
Oferujemy:
• Umowę o pracę na czas określony
• Samodzielną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
• Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość rozwoju
• Wynagrodzenie ustalane indywidualnie

Concept Plus Sp. z o. o. | ul. 3 Maja 7 lok. 1 | PL 20-078 Lublin

Tel: 0048 81 440 09 70, 0048 81 440 09 72
Tel. kom.: 0048 505 865 178, 505 865 179
lublin@cp-personal.com | www.cp-personel.pl

Opis stanowiska:

Obsługa połączeń przychodzących od klientów
Prowadzenie rozmowy zgodnie ze standardem
Udzielenie Klientowi niezbędnych informacji
Oddzwanianie do klientów
Obsługa korespondencji e-mail / chat
Odpowiadanie na pytania klienta związane z oferowaną usługą
Zaznaczanie w systemie odpowiedniego statusu połączenia
Wprowadzanie do systemu wszystkich informacji pozyskanych podczas rozmowy
Realizacja wyznaczonych KPI dotyczących obsługi projektu

Wymagania:

Biegła znajomość języka niemieckiego
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność jasnego wyrażania i formułowania myśli
Umiejętność prowadzenia korespondencji pisemnej:gramatyka, ortografia, stylistyka
Kultura osobista,uprzejmość.
Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania.

Offer:

Pracę na pełny etat
Atrakcyjne wynagrodzenie

Profil firmy

Witamy w Ubicon Solutions.
Jesteśmy międzynarodową firmą konsultingową specjalizującą się w obszarze systemów ERP.
Zajmujemy się doradztwem personalnym i usługami rekrutacyjnymi dla firm, dostarczając ekspertów SAP na pozycje kontraktowe oraz etatowe.
Silną stroną naszego biznesu jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dla każdej firmy z którą pracujemy oraz wiedza oparta na długoletnim doświadczeniu w branży ERP.
W celu uzyskania dodaktowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony pod adresem:

www.ubicon-online.com

Zakres obowiązków

– Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych
– Aktywne pozyskiwanie klientów
– Dbanie o międzynarodowy wizerunek firmy
– Obsługa istniejących klientów zagranicznych
– Rekrutowanie kandydatów na pozycje stałe i kontraktowe
– Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
– Wykorzystywanie narzędzi online
– Budowanie długofalowych relacji zarówno z klientami, jak i kandydatami
– Zarządzanie bazą danych kandydatów i klientów

Oferowane warunki

– Praca w młodej, prężnie rozwijającej się firmie
– Kariera w jednej z najnowocześniejszych branż odpornej na zjawiska kryzysowe
– Kompleksowy trening w celu opanowania wszystkich etapów rekrutacyjnych pozwalający na samodzielną pracę jako konsultant ds. rekrutacji SAP
– Zdobycie doświadczenia w pracy na arenie międzynarodowej
– Profesjonalne wsparcie ze strony doświadczonych rekruterów
– Bardzo dobra perspektywa rozwoju w dynamicznym środowisku
– Praca na samodzielnym stanowisku o dużym stopniu elastyczności
– Ponadprzeciętne możliwości zarobkowe
– Pakiet socjalny (w tym min. samochód służbowy, laptop, telefon, prywatny fundusz emerytalny oraz system premii motywacyjnych)

Wymagania
– Biegla znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego- jest to warunek konieczny
– Wysokie kompetencje interpersonalne
– Umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem
– Duży poziom samodzielności i zaangażowania
– Mile widziane doswiadczenie w rekrutacji SAP lub podobnej

CV prosimy przesylac na pba@ubicon-online.com

Tytuł oferty pracy: Pracownik Produkcji – j.niemiecki

Nazwa kanału z ofertami pracy: Oferty pracy praca.onet.pl

Łącze do oferty pracy: http://praca.onet.pl/1200,104001,,1300276,,Pracownik+Produkcji+-+j.niemiecki.html

Opis kanału oferty pracy: Oferty pracy praca.onet.pl oferta pracy Lubelskie, praca na Lubelszczyźnie

Tytuł oferty pracy: Księgowy 8211 język niemiecki

Nazwa kanału z ofertami pracy: Cała Polska – Oferty pracy w Praca.Gratka.pl

Łącze do oferty pracy: http://praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/tresc/ksiegowy_8211_jezyk_niemiecki-1636094.html?utm_source=praca.gratka.pl&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Opis kanału oferty pracy: Praca w Gratka.pl

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT