Wymagania:
• jeśli znasz język niemiecki w stopniu bardzo dobrym,
• jeśli znasz język angielski w stopniu dobrym (rozumienie tekstu pisanego),
• jeśli chcesz się związać z digital marketingiem i reklamą internetową,
• jeśli masz zdolności analitycznego myślenia,
• jeśli sprawnie wyszukujesz i filtrujesz informacje w internecie oraz potrafisz czytać treści ze zrozumieniem,
• jeśli jesteś dokładny i obowiązkowy,
• jeżeli szukasz dodatkowej pracy, którą łatwo połączyć z innymi obowiązkami.
to nie czekaj, aplikuj do nas!
Dodatkowymi atutami będą:
• staże w projektach związanych z uzupełnianiem baz danych, kategoryzacją lub tworzeniem baz klientów,
• znajomość niemieckiego rynku reklamowego.
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będzie kategoryzacja kampanii internetowych na rynku niemieckim. Na podstawie obejrzanych reklam będziesz musiał wybrać szczegółową kategorię branżową i grupę, do której należy reklamowany produkt. Zapewniamy materiały szkoleniowe, stały kontakt z koordynatorem projektu oraz okres próbny z regularną informacją zwrotną na temat postępów pracy.
Praca jest zdalna. Minimalna liczba godzin pracy w tygodniu to 20 h, ale to sam decydujesz jak rozplanujesz swój tydzień pracy. Twoje wynagrodzenie zależy od ilości wykonanej pracy, a nie godzin spędzonych przed komputerem. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.