Wejdź w nowy rok z nowymi możliwościami!
Stabilna praca, godne wynagrodzenie, prosty projekt
– telefoniczne potwierdzanie obecności Klientów zapisanych na bezpłatne spotkanie
– atrakcyjna stawka godzinowa (do 20 zł netto/godz)
– praca 4-6 dni w tygodniu po max 8-10 godzin
– dogodna lokalizacja – LSM; dobry dojazd
– nie wymagamy doświadczenia; zapewniamy wsparcie szkoleniowca na start oraz stałą opiekę trenerów.
Idealny kandydat: Zaangażowany, punktualny, z dobrą dykcją, pozytywnie nastawiony do ludzi
CV proszę kierować za pomocą portalu lub na adres mailowy
rekrutacja.lublin@tele-medic.pl
Opiekun klienta w sklepie internetowym.
Jeśli uwielbiasz kontakt z ludźmi, chcesz im pomagać w zakupach, oraz zależy Ci, by brać udział w czymś naprawdę ważnym, to może jesteś osobą której szukamy.
Szukamy bowiem niezwykle sympatycznej, ciepłej i pełnej entuzjazmu osoby na stanowisko Opiekuna Klienta w PaczkiMikolajkowe.pl – firmie zajmującej się organizacją prezentów mikołajkowych dla przedszkoli.
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowa obsługa Klientów firmy w zakresie składanych zamówień,
2. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
3. Monitorowanie dostaw poprzez kontakt z centrum logistycznym,
4. Analiza i uzupełnianie stanów magazynowych
5. monitorowanie należności.
Wymagania:
Postawa nakierowana na życzliwą pomoc klientom.
Umiejętność nawiązywania ciepłych relacji z ludźmi.
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne: zarówno osobiście, jak i przez telefon, e-mail i wszelkie inne formy komunikacji.
Wkładanie całego serca w to co się robi
Dodatkową zaletą będą:
Doświadczenie w obsłudze klienta
To nie jest praca typu call center, ale zaletą będzie doświadczenie w call center lub innej pracy z telefonem.
Oferowane warunki:
Środowisko pracy, w którym oczekiwania są jasne
Praca stała od poniedziałku do piątku z nadgodzinami w szczycie sezonu.
Wynagrodzenie początkowe
Proszę przysyłać CV ze zdjęciem oraz parę zdań o sobie na adres mailowy:
kontakt@paczkimikolajkowe.pl
Od tego zaczynamy zapoznanie.Proszę o nie dzwonienie gdyż jestem często na spotkaniach.
Miłego dnia!
Wysyłając dokumenty proszę o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)”.
Opiekun klienta w sklepie internetowym.
Jeśli uwielbiasz kontakt z ludźmi, chcesz im pomagać w zakupach, oraz zależy Ci, by brać udział w czymś naprawdę ważnym, to może jesteś osobą której szukamy.
Szukamy bowiem niezwykle sympatycznej, ciepłej i pełnej entuzjazmu osoby na stanowisko Opiekuna Klienta w PaczkiMikolajkowe.pl – firmie zajmującej się organizacją prezentów mikołajkowych dla przedszkoli.
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowa obsługa Klientów firmy w zakresie składanych zamówień,
2. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
3. Monitorowanie dostaw poprzez kontakt z centrum logistycznym,
4. Analiza i uzupełnianie stanów magazynowych
5. monitorowanie należności.
Wymagania:
Postawa nakierowana na życzliwą pomoc klientom.
Umiejętność nawiązywania ciepłych relacji z ludźmi.
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne: zarówno osobiście, jak i przez telefon, e-mail i wszelkie inne formy komunikacji.
Wkładanie całego serca w to co się robi
Dodatkową zaletą będą:
Doświadczenie w obsłudze klienta
To nie jest praca typu call center, ale zaletą będzie doświadczenie w call center lub innej pracy z telefonem.
Oferowane warunki:
Środowisko pracy, w którym oczekiwania są jasne
Praca stała od poniedziałku do piątku z nadgodzinami w szczycie sezonu.
Wynagrodzenie początkowe
Proszę przysyłać CV ze zdjęciem oraz parę zdań o sobie na adres mailowy:
kontakt@paczkimikolajkowe.pl
Od tego zaczynamy zapoznanie.Proszę o nie dzwonienie gdyż jestem często na spotkaniach.
Miłego dnia!
Wysyłając dokumenty proszę o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)”.