x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

programowanie

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Producent oprogramowania oraz specjalistycznych systemów IT poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy programista
Nr ref.: JPr/Lub/15
Miejsce pracy: LUBLIN
Obowiązki:
• Analiza wymagań funkcjonalnych
• Projektowanie rozwiązań w oparciu o wymagania klienta
• Implementacja rozwiązań w systemach typu Front-End, Back-Office
• Tworzenie materiałów projektowych: specyfikacji wymagań, testów i dokumentacji
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe – również studenci
• Znajomość języka Java w wersji 1.6+
• Mile widziane doświadczenie zawodowe lub praktyki programistyczne
• Znajomość UML, XML, wzorców projektowych
• Znajomość JEE lub technologii pokrewnych, w tym JSF, JPA lub Hibernate, biblioteki komponentów (Primefaces lub podobne)
• Znajomość relacyjnych baz danych (Oracle, PostgreSQL lub MySQL)
• Doświadczenie w systemach klasy Enterprise z serwerami aplikacyjnymi (JBoss lub inne)
• znajomość j. angielskiego min. na poziomie analizy dokumentacji technicznej
• kreatywność, analityczne myślenie i systemowe podejście do rozwiązań IT
• pasja i otwartość na nowe doświadczenia oraz technologie

Oferujemy:
• Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności
• Szkolenia
• Pracę w młodym, dynamicznym zespole
• Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach

Oferta dot. pracy stałej.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji są proszone o przesłane CV wraz z podaniem numeru referencyjnego : katarzyna.cwalina@adecco.com
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/

  Darek przetarł oczy łzawiące od wpatrywania się w monitor. Każdego dnia spędzał po kilka godzin obserwując cyfrowy obraz serwerowni. Patrzył w twarze ludzi unoszących się w szklanych, cylindrycznych pojemnikach. Kable oplatały ich ciała niczym zwoje dzikich pnączy. Za każdym razem miał nadzieję na to, że dostrzeże choćby drobny ruch mięśni – cokolwiek, co wskazywałoby na to, że ktokolwiek z nich próbuje walczyć z programem.

     – Czy oni śnią? – usłyszał za sobą głos Zuzy. Stała za nim obdrapując okolice gniazd na przedramionach. Najwyraźniej nie przyzwyczaiła się jeszcze do swędzenia świeżych wszczepów.
     – W pewnym sensie… – Zastanowił się przez chwilę nad tym, w jaki sposób mógłby wyjaśnić zasady działania wirtualnej rzeczywistości dziesięcioletniej dziewczynce.
     – Czy Paweł wgrał już program do wszystkich Sześciu konsol? – odpowiedział pytaniem.
     – Kazał mi powiedzieć, że skończył i że powinieneś przyjść.
Wstał od monitora i obrócił się w kierunku wyjścia. Dziewczynka chwyciła drobną dłonią jego dwa palce.
     – Nie pozwólmy mu czekać.

Przeszli przez hall do sąsiedniego pomieszczenia. W nieregularnych od siebie odstępach znajdowało się piętnaście zestawów zaawansowanej technologicznie maszynerii. Darek zawsze zachodził w głowę w jaki sposób haker nawiguje w tym chaosie kabli i wtyczek, przycisków i lampek.
     – Wszystko gotowe? – zapytał od wejścia.
     – Zakodowałem transmisję i ustawiłem porty wyjścia. Shazza z Kacprem właśnie robią rekonesans. – wskazał ręką na postacie podpięte do dwóch maszyn. Kable wychodzące z kilku gniazd rozmieszczonych na powierzchni ciała oplatały ich jak ludzi w zbiornikach których przed chwilą obserwował.
     – Powiedz mi Darek, po co Shazza polecił nam przygotować piętnastą konsolę? O ile pamiętam, mamy na pokładzie czternaście osób. – zapytał Paweł.
     – Czternaście osób to za mało. – Darek odpowiedział z przekonaniem. – Potrzebujemy człowieka z wewnątrz. Człowieka, który…:

– grywa / grywał w gry komputerowe; potrafi wskazać najlepsze rozwiązania w branży elektronicznej rozrywki,
– potrafi samodzielnie zaprojektować rozwiązania, które będą angażujące i satysfakcjonujące wizualnie dla użytkownika gry,
– będzie w stanie programować w wewnętrznym języku skryptowym,
– podejmie się wyzwania tworzenia treści multimedialnych w oparciu o autorskie narzędzia, 
– podoła obróbce materiałów graficznych i dźwiękowych,
– będzie potrafił dokonać graficznej aktualizacji serwisów internetowych,

     – Wiesz, że to nie jest łatwe zadanie. – powiedział z zamysłem Darek. Ktoś taki będzie musiał dysponować zestawem konkretnych umiejętności:

– wykształcenie minimum średnie, 
– znajomość branży elektronicznej rozrywki (nowości wydawnicze na rynku gier i stosowane w nich rozwiązania w zakresie UX / UI)
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
– umiejętność programowania w językach skryptowych CSS i HTML,
– bardzo dobra znajomość technik animacji Adobe Flash,
– znajomo ść języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,

————————————-

     Darek odgarnął kable na boki i pomógł dziewczynce ułożyć się wygodnie na posłaniu będącym integralną częścią każdej z futurystycznych maszyn. Wiedział, że mała odczuwa dyskomfort przy każdym transferze. Nie chciał jej sprawiać bólu, ale nie miał innego wyboru. Za każdym razem kiedy Zuza logowała się do systemu działo się coś dziwnego. Była niczym wirus. Czasami jej obecność powodowała mniejsze, bądź większe bugi. Darek nie rozumiał dlaczego tak się dzieje, ale liczył na to, że uda im się w końcu zawiesić system na tyle, aby mogli nadpisać program i ukazać ludziom zamkniętym w więzieniu wirtualnej rzeczywistości wizję prawdziwego świata. Ale do tego potrzebowali ludzi.
     – Czy już czas spać? – spytała dziewczynka patrząc mu w oczy.
     – Nie kochanie – odpowiedział cicho. – Czas się obudzić…

Zostań częścią zespołu projektującego gry komputerowe!
Pomóż nam tworzyć nowe światy!

eFactor Sp z o.o. jest innowacyjną firmą działającą w branży elektronicznej rozrywki realizująca projekty globalne o charakterze multiplatformowym.

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o dzieło

Opis stanowiska pracy
Miejsce stażu: Lublin, ul. Dobrzańskiego 1 – Inkubator technologiczny
Okres stażu: 6 mc
Typ stażu: płatny
Oferujemy:
– cenne doświadczenie w branży elektronicznej rozrywki,
– praca w biurze na terenie Lublina,
– elastyczne godziny pracy,
– możliwość nawiązania stałej współpracy,
– wielkie piłki zamiast krzeseł,
– ohydną kawę

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: pawel.karczmarzyk@efactor.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)

Projektant multimediów – staż

Miejsce stażu: Lublin, ul. Dobrzańskiego 1 – Inkubator technologiczny
Okres stażu: 6 mc
Typ stażu: płatny
Kontakt: pawel.karczmarzyk@efactor.pl
Osoba do kontaktu: Paweł Karczmarzyk
www: efactor.pl

eFactor Sp z o.o. jest innowacyjną firmą działającą w branży nowoczesnej elektronicznej edukacji i rozrywki realizująca projekty globalne o charakterze multiplatformowym.
Poszukujemy kreatywnej osoby na stanowisko Projektanta multimediów.

Zadania:
– samodzielne tworzenie treści multimedialnych w oparciu o autorskie narzędzia,
– programowanie w wewnętrznym języku skryptowym,
– obróbka graficzna zdjęć,
– tworzenie ścieżek dźwiękowych,
– aktualizacja graficzna serwisów internetowych,
– kontrola jakości treści multimedialnych.

Wymagania:
– wykształcenie minimum średnie,
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
– bardzo dobra znajomość CSS i HTML,
– bardzo dobra znajomość technik animacji Adobe Flash,
– znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.

Opis warunków pracy:
– praca w biurze na terenie Lublina,
– elastyczne godziny pracy
– możliwość nawiązania stałej współpracy.

Prosimy o dołączenie klauzuli
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane przez Nas aplikacje.

Projektant multimediów – staż

Miejsce stażu: Lublin, ul. Dobrzańskiego 1 – Inkubator technologiczny
Okres stażu: 6 mc
Typ stażu: płatny
Kontakt: pawel.karczmarzyk@efactor.pl
Osoba do kontaktu: Paweł Karczmarzyk
www: efactor.pl

eFactor Sp z o.o. jest innowacyjną firmą działającą w branży nowoczesnej elektronicznej edukacji i rozrywki realizująca projekty globalne o charakterze multiplatformowym.
Poszukujemy kreatywnej osoby na stanowisko Projektanta multimediów.

Zadania:
– samodzielne tworzenie treści multimedialnych w oparciu o autorskie narzędzia,
– programowanie w wewnętrznym języku skryptowym,
– obróbka graficzna zdjęć,
– tworzenie ścieżek dźwiękowych,
– aktualizacja graficzna serwisów internetowych,
– kontrola jakości treści multimedialnych.

Wymagania:
– wykształcenie minimum średnie,
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
– bardzo dobra znajomość CSS i HTML,
– bardzo dobra znajomość technik animacji Adobe Flash,
– znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.

Opis warunków pracy:
– praca w biurze na terenie Lublina,
– elastyczne godziny pracy
– możliwość nawiązania stałej współpracy.

Prosimy o dołączenie klauzuli
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dz. U. Nr 133 Poz. 883)

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane przez Nas aplikacje.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Projektant, programista C systemów embedded.

Wymagania:
Znajomość języka C/ C++
Znajomość podstaw elektroniki
Umiejętność analitycznego myślenia
Dobra znajomość języka angielskiego
Uczciwość, sumienność, rzetelność.

Wybrany kandydat znajdzie zatrudnienie w zespole R&D specjalizującym się w projektowaniu urządzeń telekomunikacyjnych i teletransmisyjnych firmy BITSTREAM, która jest lubelskim producentem profesjonalnych urządzeń transmisji danych, głosu i video dla telekomunikacji, energetyki, systemów zabezpieczeń, automatyki przemysłowej i innych. Więcej informacji na stronie www.bitstream.com.pl

Prosimy o przesłanie CV  na adres e-mail: praca@bitstream.com.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o zamieszczenie w ofercie zapisu: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego firmy BITSTREAM Sp. z o.o. z siedzibą
w Lublinie, ul. Mełgiewska 7-9, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Naszym Klientem jest Spółka Akcyjna, firma z ponad 110-cio letnią tradycją i doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości odkuwek matrycowych, z siedzibą w województwie dolnośląskim. Jakość jej produkcji potwierdzają – ISO 9001, PED 97/23/EG,:2000, certyfikat ISO/TS 16949. W związku z dalszym, dynamicznym rozwojem firmy szukamy dla niej odpowiedniego fachowca na stanowisko: Specjalista Technologii Obróbki Skrawaniem.

Zadania na stanowisku:
– Wdrażanie nowych wyrobów (obróbka na CNC) zgodnie z procedurą PPAP.
– Opracowanie dokumentacji technologicznej i nadzór nad jej aktualizacją.
– Bieżące nadzorowanie i usprawnianie procesu technologicznego obróbki skrawaniem.
– Nadzór nad technologią wykonania narzędzi do kucia oraz przyrządów do obróbki skrawaniem.
– Zarządzanie zespołem kilku technologów – programistów CNC

Wymagania:
– wyższe wykształcenie techniczne
– doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
– Znajomość procesów obróbki skrawaniem.
– Programowanie tokarek i frezarek CNC-Fanuc, Sinumeric
– Znajomość programów CAD/CAM
– Zdolności komunikacyjne i organizacyjne

Oferujemy:
umowa o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
pełne wyposażenie stanowiska umożliwiające realizację zadań

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: pm@wroclaw.neo.pl
Personnel Multiservice
tel. 71 7290095; 506590141
info: www.pmwroclaw.firmeo.biz

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT