x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

ngo

Dołącz do zespołu Programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.
Naszym celem jest dotarcie do dzieci i młodzieży z małych miejscowości z aktywnością
i wiedzą studentów, którzy przekazują pozytywne wzorce osobowe i swoją postawą zachęcają uczniów do dalszego rozwoju. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:
SPECJALISTY DS. KOMUNIKACJI I MARKETINGU
Miejsce pracy: LUBLIN
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• planowanie i prowadzenie komunikacji z odbiorcami Programu oraz realizację inicjatyw marketingowych w ramach bieżącej strategii;
• współpracę z poszczególnymi zespołami przy realizacji planów marketingowych i komunikacyjnych;
• przygotowywanie materiałów promocyjnych wykorzystywanych do promocji Programu – współpraca z grafikiem, drukarnią i agencją reklamową;
• tworzenie, aktualizowanie i publikowanie treści/komunikatów marketingowych na stronach internetowych, newsletterach i kanałach SM;
• organizację szkoleń i konferencji w całej Polsce, spotkań biznesowych, spotkań z dziennikarzami;
• opracowywanie i tworzenie: materiałów informacyjnych, audiowizualnych, archiwum zdjęć i filmów, baz marketingowych;
• śledzenie trendów, ewaluacja i raportowanie w obszarze marketingu.
Od kandydatów oczekujemy:
• wyższego wykształcenia;
• minimum 2 lat doświadczenia w obszarze związanym z komunikacją/marketingiem , w budowaniu
i rozwijaniu projektów komunikacyjnych (budowanie strategii komunikacyjnej, pozyskiwanie partnerów, realizowanie zadań z zakresu PR i marketingu);
• doświadczenia w kompleksowej obsłudze komunikacyjnej projektów (kontakty z mediami, organizacja eventów, wsparcie marketingowe);
• doskonałej znajomość zasad języka polskiego oraz umiejętności copywriterskich;
• biegłej obsługi pakietu MS Office – zwłaszcza MS PowerPoint;
• umiejętności zarządzania budżetem, przygotowania harmonogramu działań, wyznaczania priorytetów;
• rzetelności, kultury osobistej, umiejętności współpracy, umiejętności organizacji i planowania pracy, samodzielności i odpowiedzialności.

Mile widziane:
• znajomość programów do obróbki foto/wideo;
• doświadczenie w zarządzaniu stronami www (znajomość CMS);
• znajomość narzędzi do email marketingu (Getresponse), monitoringu Internetu i mediów (Sentione, IMM), masowej wysyłki SMS (SerwerSMS) ;

• znajomość narzędzi do zarządzania projektami (Trello, Basecamp)

Oferujemy:
• przyjazną i inspirującą atmosferę współpracy w naszym Zespole;
• możliwość realizowania własnych pomysłów, cenimy samodzielność i proaktywność
w działaniu;
• oferujemy możliwość rozwoju w jednym z Programów Społecznych w Polsce.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie mailem CV i listu motywacyjnego z oświadczeniem
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych) na adres: rekrutacja@projektor.org.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Aplikacje przyjmujemy do 14 marca 2018 roku.

OPIS STANOWISKA:
wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych
przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji
obsługa i procesowanie faktur i rachunków
obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych
organizacja pracy biura
kontakt z instytucjami, urzędami, firmami
przygotowywanie raportów

OCZEKIWANIA:
dyspozycyjność minimum 2 dni w tygodniu po 5 godzin
bardzo dobra organizacja pracy, w tym dobre planowanie czasu pracy, dbałość o szczegóły
dobra obsługa pakietu MS Office, Google Docs, CMS WordPress
umiejętność szybkiego uczenia się obsługi nowych programów np. Scribus, Inkscape itp.
zaangażowanie, samodzielność w działaniu
dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw księgowości
status studenta/ki

OFERUJEMY:
tryb pracy zmianowej – głównie popołudnia
umowa zlecenie – 13,00 zł brutto / godz.
elastyczność czasu pracy (weekendy również)
szkolenia
udział w projektach i delegacjach krajowych i międzynarodowych (UE)

Zainteresowani wysyłają CV na adres biuro@artofsciecne.org.pl
Termin składania ofert 24.12.2017

OPIS STANOWISKA:
wsparcie w realizacji bieżących zadań administracyjnych
przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji
obsługa i procesowanie faktur i rachunków
obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych
organizacja pracy biura
kontakt z instytucjami, urzędami, firmami
przygotowywanie raportów

OCZEKIWANIA:
dyspozycyjność minimum 2 dni w tygodniu po 5 godzin
bardzo dobra organizacja pracy, w tym dobre planowanie czasu pracy, dbałość o szczegóły
dobra obsługa pakietu MS Office, Google Docs, CMS WordPress
umiejętność szybkiego uczenia się obsługi nowych programów np. Scribus, Inkscape itp.
zaangażowanie, samodzielność w działaniu
dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw księgowości
status studenta/ki

OFERUJEMY:
tryb pracy zmianowej – głównie popołudnia
umowa zlecenie – 13,00 zł brutto / godz.
elastyczność czasu pracy (weekendy również)
szkolenia
udział w projektach i delegacjach krajowych i międzynarodowych (UE)

Zainteresowani wysyłają CV na adres biuro@artofsciecne.org.pl
Termin składania ofert 24.12.2017

maj 2024
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT