x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

2441 Specjaliści do spraw rynku nieruchomości

2441
Specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

Franczewska Nieruchomości to firma zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dbamy o jakość i prestiż zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem i skrupulatnie dobieramy współpracowników. Jesteśmy nastawieni na rozwój i sukces.

AGENT NIERUCHOMOŚCI

Czy to praca dla Ciebie ?

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, czujesz, że masz determinację w dążeniu do celów, jesteś ambitny, samodzielny, otwarty na zmiany, zainteresowany rozwojem osobistym, kreatywny, a co najważniejsze umiesz budować relacje i masz prawo jazdy, to znaczy, że do nas pasujesz i praca z nami będzie dla Ciebie przyjemnością !

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy ?

Biuro jest czynne od godziny 8, ale Twoje godziny pracy możemy ustalić indywidualnie.

Zaczniesz od pozyskiwania nieruchomości i przygotowania ofert sprzedaży lub wynajmu. Kolejny krok to ich prezentacja potencjalnym klientom, a następnie finalizowanie transakcji.
Radość podwójna: zadowolenie klientów plus Twoje wynagrodzenie 🙂

Chcesz zarabiać jeszcze więcej? U nas możesz też sprzedawać dodatkowe produkty i usługi związane z rynkiem nieruchomości.
Gwarantujemy dobrą atmosferę i kulturę pracy, bo wiemy, że to bardzo ważne.

Czego oczekujemy ?
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, umiesz sprzedawać i jesteś samodzielny, tyle na początek nam wystarczy, bo w stawianiu pierwszych kroków na rynku nieruchomości dostaniesz od nas wsparcie.
Oczekujemy, że będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie realizacji strategii i rozwoju firmy, utrzymywać trwałe i dobre relacje z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.
Raportowanie działań i osiąganych wyników oraz stała współpraca z zespołem, to podstawa naszych wymagań.

Co oferujemy ?
Szkolenie wdrożeniowe,
Częste szkolenia z dziedziny nieruchomości, psychologii sprzedaży i negocjacji,
Wynagrodzenie uzależnione od energii i zaangażowania, które będziesz wkładać w pracę (podstawa + prowizja w zależności od osiągniętych wyników),
Wsparcie doświadczonego i sympatycznego zespołu, opiekę merytoryczną agenta prowadzącego na start,
Laptop, telefon, aparat, nowoczesny system zarządzania ofertami i kontaktami z klientami,
Gotowe, sprawdzone i skuteczne rozwiązania,
Przytulne biuro,
Imprezy i wyjazdy integracyjne.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj w firmie nastawionej na sukces. Umów się na rozmowę kwalifikacyjną i przekonaj się jak bardzo możesz być szczęśliwy pracując z nami !

Wyślij CV ze zdjęciem na adres mailowy biuro@franczewska.pro

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

Stokrotka Sp. z o.o. to spółka prowadząca detaliczną sprzedaż artykułów spożywczych w supermarketach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Jesteśmy nowoczesną firmą handlową zatrudniającą ponad 6500 osób, więcej informacji o firmie na stronie www.stokrotka.pl

W związku z dynamicznym rozwojem sieci poszukujemy kandydatów na stanowisko:
MENADŻER DS. EKSPANSJI W DZIALE NIERUCHOMOŚCI

Miejsce pracy: Lublin

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.:
– wyszukiwanie i ocena lokalizacji pod supermarket Stokrotka,
– koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości,
– przygotowanie terenu/obiektu do inwestycji, prowadzenie negocjacji,
– współpraca z Centralą, z działami: inwestycji, prawnym, finansowym.

Nasze oczekiwania:
– ponad 1 rok doświadczenia w pracy związanej z pozyskiwaniem nieruchomości komercyjnych,
– znajomość rynku nieruchomości komercyjnych na terenie Lublina i okolic,
– wykształcenie wyższe,
– umiejętność analizowania dokumentów związanych z nieruchomościami,
– dyspozycyjność, mobilność,
– czynne prawo jazdy kat. B,
– zaangażowanie i konsekwencja w realizacji zamierzonych celów,
– znajomość obsługi pakietu MS Office.

Oferujemy:
– motywujące wynagrodzenie,
– niezbędne narzędzia pracy,
– ciekawą i dynamiczną pracę,
– samodzielne i ambitne zadania.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres:
praca@stokrotka.pl
w temacie wiadomości prosimy wpisać Nr Ref. MDE/Lublin

Informujemy, iż odpowiadamy jedynie na wybrane aplikacje.
Prosimy o umieszczenie w ofercie klauzuli o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”.

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT