Administracja Biurowa
Administracja Biurowa
Administracja Biurowa
Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
mail: praca@gobli.pl
Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej (wpis do rejestru nr 7852). Dla swojego Klienta z branży logistycznej poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik biurowy ds. rozliczeń produkcji
Miejsce pracy: Lublin
Obowiązki:
– Rozliczanie kierowców, dostaw, transportów
– Wprowadzanie danych do systemu
– Obsługa programu Excel
– Prowadzenie dokumentacji związanej z magazynem
Wymagania:
– Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci zaoczni 2-3 roku kierunków technicznych)
– Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności programu Excel)
– Umiejętność organizacji pracy własnej
– Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 14-22
Nie wymagamy doświadczenia!
Oferta:
– Atrakcyjna praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
– Umowa zlecenie
– Przyjazna atmosfera pracy
– Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
*oferta pracy tymczasowej
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: produkcja@wts.com.pl z dopiskiem Praca/Lublin w temacie wiadomości