VERA ARTIS Sp. z o.o. poszukuje pracownika do biura w Lublinie
dokładne informacje pod adresem http://veraartis.pl/zatrudnimy/
Ursus S.A. to innowacyjna i nowatorska firma z sektora motoryzacyjnego. Jest największym polskim producentem ciągników i maszyn rolniczych, a także liderem segmentu elektromobilności. Marka Ursus ze swoją 125-letnią tradycją stała się synonimem mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa, zarówno w kraju, jak i na świecie. Produkty Ursusa odpowiadają na oczekiwania i potrzeby wszystkich pokoleń rolników – łączą w sobie tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. Równolegle Spółka z sukcesem rozwija segment transportu miejskiego oferując ok. 10 modeli autobusów i trolejbusów miejskich,
w tym także autobusy elektryczne i hybrydowe. Największym przełomem w działalności firmy okazał się projekt elektrycznego samochodu dostawczego ELVI, który zaprezentowano podczas targów przemysłowych w Hanowerze. Pojazd przechodzi obecnie proces homologacji.
Aktualnie Ursus S.A. poszukuje na stanowisko:
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Lublin
Region: lubelskie
Opis stanowiska:
• Prowadzenie spraw organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie biura.
• Dbałość o wysoką jakość obsługi partnerów biznesowych i klientów firmy.
• Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań.
• Przygotowywanie i organizowanie zagranicznych i krajowych delegacji służbowych dla biura zarządu.
• Prowadzenie rozmów i korespondencji.
• Zarządzanie informacją wewnętrzną/ zewnętrzną.
• Udzielanie wsparcia administracyjno-organizacyjnego biura.
• Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz baz danych.
Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku.
• Biegła znajomość języka angielskiego.
• Preferowane wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów.
• Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office).
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.
• Samodzielność i zaangażowanie, dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Oferujemy:
• Komfortowe warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
• Pracę dla jednego z liderów rynkowych.
• Atrakcyjne zarobki uzależnione od posiadanych umiejętności.
• Pracę w dynamicznym, zgranym zespole.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy: pawel.wojno@ursus.com
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”
Cześć! Szukamy otwartego, ogarniętego człowieka z gatunku tych komunikatywnych.
Komu nie straszne faktury i Exel? Zapraszamy!
Praca odpowiedzialna, a zarazem przyjemna – na wygodnym fotelu, w rodzinnej atmosferze, w Lublinie.
Jeżeli:
lubisz ludzi i masz pozytywne nastawienie
sprawnie poruszasz się po MS Office
masz dryg do cyfr
wytrwałość i otwartość to Twoja wizytówka
masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub studiujesz administrację (będzie to dodatkowy atut)
Twoje zadania:
odpowiedzialność za bieżące zlecenia, umowy, faktury
budowanie długoterminowych relacji z kontrahentami
troska o pozytywny wizerunek ST
Zapewniamy:
umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
zniżkę pracowniczą na wyjazdy
wsparcie i towarzystwo najlepszego ST Teamu
prawdziwie rodzinną atmosferę w biurze
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na stronie:
http://student.travel.pl/serwis-asystent-biura
Twoje mocne strony to miła prezencja i otwartość, a aktualnie poszukujesz nowego wyzwania zawodowego?
Agencja Pracy Concept Plus, posiadając swoje siedziby w Niemczech, Polsce i Holandii, jest bardzo szybko rozwijającą się firmą doradztwa personalnego. Do naszych usług należą: pośrednictwo pracy, rekrutacja pracowników oraz leasing pracowniczy.
Obecnie do biura w Lublinie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik biurowo-administracyjny (k/m)
Miejsce pracy: Lublin
Jako pracownik administracyjno-biurowy jesteś łącznikiem między kandydatami a naszą firmą. Jesteś odpowiedzialny m.in. za poszukiwanie kandydatów najlepiej odpowiadających oczekiwaniom naszego klienta.
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami
• Tworzenie bazy danych kandydatów poszukujących pracy
• Koordynowanie wyjazdów i zjazdów pracowników
• Analiza i dokumentacja rynku pracy
• Redagowanie oraz koordynowanie kampanii reklamowych zgodnie z zapotrzebowaniem
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
• Wykształcenie co najmniej średnie
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej na poziomie B2) (wymóg konieczny)
• Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
• Biegle posługujesz się programami komputerowymi MS Office i sprzętem biurowym
• Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny i odporny na stres
• Jesteś samodzielny i dobrze organizujesz sobie czas pracy
Oferujemy:
• Umowę o pracę na czas określony
• Samodzielną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
• Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość rozwoju
• Wynagrodzenie ustalane indywidualnie
Concept Plus Sp. z o. o. | ul. 3 Maja 7 lok. 1 | PL 20-078 Lublin
Tel: 0048 81 440 09 70, 0048 81 440 09 72
Tel. kom.: 0048 505 865 178, 505 865 179
lublin@cp-personal.com | www.cp-personel.pl
Akademia Karate Tradycyjnego, Hala „Globus”, ul. Kazimierza Wielkiego 8, Lublin
Warunki/ wymagania:
-poniedziałek- czwartek, godz. 15.00- 20.00 (ewentualnie jedno przedpołudnie – do uzgodnienia);
-przyjmowanie rozmów telefonicznych;
-komunikacja z ludźmi (wysoka kultura osobista);
-dobra organizacja pracy;
-umiejętność obsługi komputera (word, excel);
-mile widziane studentki zaoczne.
Stawka od 13-15zł/h w zależności od zakresu pracy.
Mile widziane doświadczenie biurowe.
Aplikacje proszę przesyłać na adres: warszawa.karate@wp.pl
Sklep z profesjonalnymi kosmetykami poszukuje pracownika do obsługi sklepu internetowego oraz serwisu Allegro.Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
mail: praca@gobli.pl
Sklep z profesjonalnymi kosmetykami poszukuje pracownika do obsługi sklepu internetowego oraz serwisu Allegro.Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
mail: praca@gobli.pl
Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
mail: praca@gobli.pl
Opis stanowiska pracy:
– kontakt z klientem mailowy i telefoniczny
– realizacja zamówień (przygotowanie paragonów, listów przewozowych)
– zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych
– uzupełnianie produktów w sklepie internetowym (obróbka zdjęć krótkie opisy)
– działania marketingowe związane z promocję sklepu
– wykonywanie bieżących spraw biurowych
Wymagania:
– komunikatywność
– dobra organizacja pracy
– znajomość podstawowych aplikacji biurowych(MS Office)
– lekkie pióro oraz swobodne poruszanie się po Internecie (Facebooku, media społecznościowe)
– atutem na pewno okaże się znajomość języka angielskiego
– punktualność
– sumienność
Oferujemy:
– pracę na umowę zlecenie
– pracę w wymiarze pełnego etatu
– wynagrodzenie: 8,50zł/h (brutto)
– praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16
– możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”
Tytuł oferty pracy: Pracownik ochrony, ochrona, dyspozytor, administracja
Nazwa kanału z ofertami pracy: Cała Polska – Oferty pracy w Praca.Gratka.pl
Łącze do oferty pracy: http://praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/tresc/pracownik_ochrony_ochrona_dyspozytor_administracja-1473787.html?utm_source=praca.gratka.pl&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Opis kanału oferty pracy: Praca w Gratka.pl