x
PRACA Lublin – Oferty pracy w Lublinie, Lubelszczyzna, Pracodawcy Lublin
Najnowsze oferty pracy z Lubelszczyzny

Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Firma Artelo poszukuje do zespołu SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH I BADAWCZO – ROZWOJOWYCH.

Do obowiązków należy:
– opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie wraz z załącznikami, w tym w szczególności analiza finansowa, studium wykonalności, biznesplan)
w zakresie projektów inwestycyjnych i badawczo – rozwojowych,
– analiza dostępnych źródeł finansowania pod kątem możliwości aplikowania na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych i badawczo – rozwojowych,
– przygotowywanie indywidualnych ofert współpracy dostosowanych do potrzeb i specyfiki poszczególnych klientów,
– bezpośredni kontakt z klientem na każdym etapie zaawansowania prac nad projektem i bieżące doradztwo.

Wyślij Cv na biuro@artelo.eu

Biuro Projektów Unijnych zaprasza do udziału w darmowym szkoleniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej.

SZKOLENIE:
1. Pracownik utrzymania czystości, 60 godz. + 40 godz. szkolenie komputerowe, płatne 660 zł netto dla każdego uczestnika po ukończeniu szkolenia.
2.Pracownik biurowy, 60 godz. + 40 godz. szkolenie komputerowe, płatne 660 zł netto dla każdego uczestnika po ukończeniu szkolenia.

Po szkoleniu przewidujemy staż 3 m-c płatny dla uczestnika 997 zł netto /m-c.

DLA KOGO
Oferta skierowana jest do: osób w wieku 18+, bezrobotnych lub biernych zawodowo, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności lub zaświadczenie od psychiatry.

OFERUJEMY
-Stypendium szkoleniowe i stażowe
-Ubezpieczenie na czas trwania szkolenia, stażu
-Catering
-Materiały szkoleniowe
-Zaświadczenie ukończenia szkolenia
-Indywidualny Plan Działania (IPD)
-Pomoc doradcy zawodowego, psychologa
-Pośrednictwo pracy

KONTAKT
534-967-374 lub 516-156-304
rekrutacja.projekty@o2.pl

Biuro Projektów Unijnych zaprasza do udziału w darmowym szkoleniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej.

SZKOLENIE:
Zawodowe – pracownik biurowy 80 godz., komputerowe 40 godz. – płatne dla każdego uczestnika po ukończeniu szkolenia, 798 zł netto za całość.

Po szkoleniu przewidujemy staż 3 m-c płatny dla uczestnika 1017 zł netto /m-c.

DLA KOGO
Oferta skierowana jest do: osób w wieku 18+, bezrobotnych lub biernych zawodowo zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego. Osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności lub poświadczeniem od psychiatry również mogą wziąć udział w szkoleniu.

OFERUJEMY
-Stypendium szkoleniowe (798 zł netto płatne dla uczestnika)
-Stypendium stażowe (1017 zł netto /m-c płatne dla uczestnika)
-Ubezpieczenie na czas trwania szkolenia, stażu
-Catering
-Materiały szkoleniowe
-Zaświadczenie ukończenia szkolenia
-Indywidualny Plan Działania (IPD)
-Pomoc doradcy zawodowego, psychologa
-Pośrednictwo pracy

Kontakt:
adres e-mail – jakubpietronprojekty@o2.pl
telefon – 516 156 304 lub 534 967 374

Szkolenie + staż dla osób, które utraciły zatrudnienie w przeciągu ostatnich 6 miesięcy z winy nie leżącej po stronie pracownika.
Szkolenie 80h – pracownik biurowy/specjalista ds. sprzedaży
Staż – 6 miesięcy
Stypendium po ukończeniu szkolenia oraz w trakcie trwania stażu.
Kontakt: 516 156 304 lub 534 967 374

Poszukujemy dziewczynę na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Lublin + wyjazdy, delegacje
Wynagrodzenie do uzgodnienia w czasie rozmowy kwalifikacyjnej
Obowiązkowy status studenta.

Praca nieregularna. Tylko według wcześniejszego harmonogramu i potrzeb.
Idealna praca dorywcza.

Wymagania:
– znajomość polskiego B2,
– dyspozycyjność, gotowość do 2-3 dniowych wyjazdów na konferencje, eventy, targi, negocjacje,
– dobra prezencja,
– dobra dykcja.

Poszukujemy dziewczynę na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Lublin + wyjazdy, delegacje
Wynagrodzenie do uzgodnienia w czasie rozmowy kwalifikacyjnej
Obowiązkowy status studenta.

Praca nieregularna. Tylko według wcześniejszego harmonogramu i potrzeb.
Idealna praca dorywcza.

Wymagania:
– znajomość polskiego B2,
– dyspozycyjność, gotowość do 2-3 dniowych wyjazdów na konferencje, eventy, targi, negocjacje,
– dobra prezencja,
– dobra dykcja.

Ascend Consulting (www.ascendconsulting.pl) to firma doradcza, działająca na rynku od 2009 roku, zajmująca się pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Opis stanowiska:

udział w sporządzaniu wniosków o dofinansowanie i biznesplanów;
zbieranie informacji do przygotowywanych projektów;
prace administracyjno -biurowe związane z funkcjonowaniem firmy;

Wymagania:

status osoby bezrobotnej w Urzędzie Pracy;
biegłość w formułowaniu myśli na piśmie;
posługiwanie się swobodne oprogramowaniem biurowym (np. Excel, Word, PowerPoint) oraz urządzeniami biurowymi;
myślenie analitycznie;
zdolność do szybkiego uczenia się;
umiejętność sprawnej organizacji pracy;
dodatkowym atutem będzie zainteresowanie bądź doświadczenie w marketingu, sprzedaży, reklamie lub finansach oraz doświadczenie lub swoboda w pracy z Klientem.

Oferujemy:

umowa na staż z Urzędu Pracy na okres od 3 miesięcy do 6 miesięcy;
możliwość zatrudnienia po stażu na umowę o pracę na stałe;
praca w stałe dni tygodnia od poniedziałku do piątku;
dogodne godziny pracy 7:00-15:00, lub 8:00-16:00;
po okresie stażu atrakcyjny system wynagrodzeń, podstawa + premia;
komfortowe warunki pracy w nowoczesny budynku biurowym oraz przyjazną, partnerską atmosferę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres justyna.k@ascendconsulting.pl

Ursus S.A. to innowacyjna i nowatorska firma z sektora motoryzacyjnego. Jest największym polskim producentem ciągników i maszyn rolniczych, a także liderem segmentu elektromobilności. Marka Ursus ze swoją 125-letnią tradycją stała się synonimem mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa, zarówno w kraju, jak i na świecie. Produkty Ursusa odpowiadają na oczekiwania i potrzeby wszystkich pokoleń rolników – łączą w sobie tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. Równolegle Spółka z sukcesem rozwija segment transportu miejskiego oferując ok. 10 modeli autobusów i trolejbusów miejskich,
w tym także autobusy elektryczne i hybrydowe. Największym przełomem w działalności firmy okazał się projekt elektrycznego samochodu dostawczego ELVI, który zaprezentowano podczas targów przemysłowych w Hanowerze. Pojazd przechodzi obecnie proces homologacji.

Aktualnie Ursus S.A. poszukuje na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Lublin
Region: lubelskie

Opis stanowiska:
• Prowadzenie spraw organizacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie biura.
• Dbałość o wysoką jakość obsługi partnerów biznesowych i klientów firmy.
• Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań.
• Przygotowywanie i organizowanie zagranicznych i krajowych delegacji służbowych dla biura zarządu.
• Prowadzenie rozmów i korespondencji.
• Zarządzanie informacją wewnętrzną/ zewnętrzną.
• Udzielanie wsparcia administracyjno-organizacyjnego biura.
• Tworzenie i aktualizacja dokumentów oraz baz danych.
Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku.
• Biegła znajomość języka angielskiego.
• Preferowane wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów.
• Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office).
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.
• Samodzielność i zaangażowanie, dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

Oferujemy:
• Komfortowe warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
• Pracę dla jednego z liderów rynkowych.
• Atrakcyjne zarobki uzależnione od posiadanych umiejętności.
• Pracę w dynamicznym, zgranym zespole.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy: pawel.wojno@ursus.com

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”

kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Praca Lublin na FB
ARCHIWUM OFERT